عملیات احداث دومین ایستگاه خدماتی و رفاهی آغاز شد
عملیات احداث دومین ایستگاه خدماتی و رفاهی آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری تبریز شهرداری تبریز از آغاز عملیات احداث دومین ایستگاه خدماتی با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی خبر داد. به گزارش شهریار، مهدی کیانی سرپرست سازمان از شروع عملیات احداث دومین سرویس بهداشتی با تجهیزات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری تبریز شهرداری تبریز از آغاز عملیات احداث دومین ایستگاه خدماتی با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش شهریار، مهدی کیانی سرپرست سازمان از شروع عملیات احداث دومین سرویس بهداشتی با تجهیزات هوشمند در ورودی شهر تبریز از سمت صوفیان خبر داد.

کیانی با اشاره به طرح احداث ایستگاه های خدماتی رفاهی شامل سوغات سرا، راهنمای گردشگری و سرویس بهداشتی با تجهیزات هوشمند، گفت: هدف از اجرای این طرح رفع نیاز شهروندان و بویژه مسافران در معابر ورودی شهر میباشد و طرح ایستگاه های خدماتی رفاهی برای اولین بار در جوار بزرگراه کسایی و محدوده ائل باغی با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شده است.

وی تشریح کرد: عملیات احداث دومین ایستگاه خدماتی با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده شده است.

سرویس بهداشتی با تجهیزات هوشمند برای اولین بار در تبریز و در مراکز خدماتی رفاهی تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز احداث شده و سوغات سرا ها نیز با تجهیز اقلام مورد نیاز و طی دوره های تخصصی و مجوزهای لازم به عنوان راهنما و اطلاعات گردشگری فعالیت خواهند کرد.