عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ بهمن‌
عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ بهمن‌

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم. سه طرح مدیریت شهری با حضور استاندار همدان در ملایر افتتاح شد مجید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

سه طرح مدیریت شهری با حضور استاندار همدان در ملایر افتتاح شد

مجید فرجی، شهردار ملایر اظهار کرد: سه طرح مدیریت شهری شامل سرای محله، سالن کارآفرینی و پارک محله شهید زرینی (مرصاد) ملایر در راستای بازآفرینی شهری و توانمندسازی محلات کم‌برخوردار طرح ۲۰۲۰ با حضور استاندار همدان، فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

۴۴۶ میلیارد ریال پروژه شهری در خمین اجرا شد

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: ۴۴۶ میلیارد ریال پروژه شهری امسال در شهر خمین اجرا شد.

شهرداری کرمانشاه ١٠٠ نقطه شهر را به تبلیغات محیطی انتخابات اختصاص داد

برومند نامداری، معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در هر یک از مناطق این شهر حدود ١۴ نقطه برای انجام تبلیغات محیطی در نظر گرفته شده و مجموعاً بیش از ١٠٠ نقطه برای تبلیغات انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در نظر گرفته شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ بهمن‌

سال آینده سال شکوفایی حمل‌ونقل عمومی پایتخت است

سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با بیان اینکه بودجه کافی در اختیار مدیریت شهری برای توسعه حمل و نقل عمومی قرارگرفته گفت: انتظارمان این است که زودتر این بودجه‌ها تبدیل به کالا و خدمت شود و سال آینده شکوفایی حمل و نقل عمومی پایتخت را شاهد باشیم.

۵۷ درصد بودجه شهرداری زنجان در سال آینده صرف طرح‌های عمرانی می‌شود

مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: ۵۷ درصد از بودجه ۳۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری زنجان در سال آینده صرف اجرای طرح‌های عمرانی می‌شود.

قزوین کمبودی در خصوص قبور آماده ندارد

حسین عمویی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: قزوین در رابطه با قبور آماده مشکلی را ندارد تا جایی که هم اکنون هشت هزار قبر خالی در آرامستان این شهر وجود دارد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ بهمن‌

لزوم انعقاد قرارداد قطار شهری اهواز در سال جاری

سیاوش محمودی، عضو شورای شهر اهواز گفت: با توجه به اراده جدی دولت برای تکمیل قطار شهری اهواز، قرارداد این طرح باید در سال جاری منعقد شود.

فعالیت‌های عمرانی در صدر بودجه شهرداری قم

عباس حلوایی‌زاده، معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه بودجه سال آینده شهرداری قم به حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان خواهد رسید، گفت: از این مبلغ بودجه حدود ۱۸ درصد برای هزینه‌های جاری و ۸۲ درصد برای فعالیت‌های عمرانی است.

۴ مرکز رویش نوین سال آینده در مشهد به بهره‌برداری می‌رسد

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از اقدامات شاخص شهرداری که بر اساس سیاست‌های شورای شهر در این جهت صورت گرفته، ایجاد مراکز رویش نوین بوده که در حال حاضر هفت مرکز رویش در حاشیه شهر فعال است و در سه ماهه اول سال آینده چهار مرکز دیگر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.