پایش پروژه های بخش شرقی منطقه یک
پایش پروژه های بخش شرقی منطقه یک

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در بازدید صبحگاهی پایان نیمه اول آذر ماه از پروژه های شرقی منطقه یک که از ساعت ۶ بامداد به همراه معاونان و برخی مدیران اجرایی انجام شد، ۵ پروژه عمرانی، ۲ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در بازدید صبحگاهی پایان نیمه اول آذر ماه از پروژه های شرقی منطقه یک که از ساعت ۶ بامداد به همراه معاونان و برخی مدیران اجرایی انجام شد، ۵ پروژه عمرانی، ۲ پروژه ترافیکی، ۳ پروژه خدمات شهری، یک پروژه اجتماعی و … را رصد و با مجریان پروژه ها و معاونان اجرایی هر پروژه در خصوص درصد پیشرفت فیزیکی، ریالی و اقدامات در حال اجرا گفتگو کرد و سرعت بخشی آنها را مورد تاکید قرار داد.

صباغ در رصد صبحگاهی از ایمن سازی و بهسازی گردنه قوچک که جزو پروژه های احداثی، مستمر و «طرح من شهردارم» معاونت ترافیک در سال جاری است بازدید کرد و گفت: در حال حاضر با اتمام عملیات تجهیز کارگاه، زیرسازی، ساخت، حمل و نصب نیوجرسی های ۳ متری در محل پروژه، میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه در مرحله پایانی است.

صباغ در بازدید از تکمیل مجموعه ورزشی  قائم گفت: این مجموعه با زیربنایی به مساحت ۷ هزار و ۴۰۰ متر مربع پس از ۱۲ سال توقف اجرا، با آغاز عملیات عمرانی به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده است و در ۵ طبقه با کاربری فرهنگی، تفریحی، ورزشی با نصب دیواره سنگ نوردی، ورزش‌های رزمی، دو طبقه پارکینگ، سالن سینما و آمفی تئاتر به ظرفیت ۱۵۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

وی احداث مجموعه ورزشی ازگل را از پروژه های آغاز شده در سال جاری دانست و در بازدید از آن بیان کرد: این پروژه نیز با زیربنای ۴ هزار و ۶۹۰ متر مربع در ۴ طبقه در حال احداث است.

شهردارمنطقه یک با تاکید بر احداث محل های اسکان کارگری در نواحی از ساختمان در حال احداث اسکان کارگری نواحی یک و ۹ بازدید کرد و سرعت بخشی به آن را در دستور کار معاونت اجرایی قرار داد.

وی همچنین از بهسازی، تجهیز و ایمن سازی بوستان ۲۲ بهمن که از پروژه های احداثی خدمات شهری بود بازدید کرد و پیشرفت آن را ۹۰ درصد دانست.

صباغ همچنین در این بازدید وضعیت ایمن سازی رود دره دارآباد حدفاصل خیابان طالب نصب تا گل مریم ، احداث دیواره حائل  ضلع جنوبی خیابان کهنوجی، بدنه سبز دیواره خیابان الوند، بازپیرایی دیواره بزرگراه صدرو بهسازی ایستگاه های اتوبس این بزرگراه، تعیین تکلیف محوطه جلوی انبار نفت را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/