روند اجرای عملیات عمرانی باغات ائل‌گلی زیر ذره بین دو عضو شورای اسلامی شهر تبریز
روند اجرای عملیات عمرانی باغات ائل‌گلی زیر ذره بین دو عضو شورای اسلامی شهر تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه‌ فنی و عمرانی احیاء باغات ضلع شمالی ائل‌گولی و روند ایجاد مسیر دسترسی جدید به این مجموعه تفرجگاهی بازدید به عمل آوردند. به گزارش شهریار، فریدون بابایی رئیس کمیسیون‌ معماری و شهرسازی و احدصادقی رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه‌ فنی و عمرانی احیاء باغات ضلع شمالی ائل‌گولی و روند ایجاد مسیر دسترسی جدید به این مجموعه تفرجگاهی بازدید به عمل آوردند.

به گزارش شهریار، فریدون بابایی رئیس کمیسیون‌ معماری و شهرسازی و احدصادقی رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز از روند اجرای پروژه احیاء باغات ضلع شمالی مجموعه ائل‌گولی بازدید کرده و در جریان فعالیت‌های عمرانی انجام گرفته در این مجموعه و ایجاد مسیر جدید دسترسی به تفرجگاه ائل‌گولی قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز نیز در جریان این بازدید کلیاتی از روند اجرای پروژه‌های عمرانی سازمان متبوع خود ارائه کرد.

سیامک آسیایی تملک و احیاء باغات پیرامونی ائل‌گلی را از برنامه‌ها و آرزوهای دیرین سازمان سیما، منظر و فضای سبز عنوان کرد که با اجرای این طرح ۵ هکتار فضای تفرجگاهی به مجموعه ائل‌گولی اضافه و ورودی جدید و سرسبز در ضلع شمالی این مجموعه ایجاد می‌شود.

وی اعتبار پیش‌بینی شده به این بخش عمرانی در مجموعه ائل‌گولی را بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد که شامل عملیات عمرانی پیاده روسازی، نصب نیمکت، برق رسانی و ایجاد روشنایی در معابر دسترسی، پله‌گذاری و ایجاد مسیر دسترسی جدید به این مجموعه می‌شود.