صدور ۳۴۶ فقره پروانه ساخت از ابتدای سال جاری در منطقه ۴
صدور ۳۴۶ فقره پروانه ساخت از ابتدای سال جاری در منطقه ۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۴ تبریز از صدور ۳۴۶ فقره پروانه ساختمانی از ابتدای سال جاری خبر داد. به گزارش شهریار، هادی مقدم زاده با اعلام این مطلب گفت: ارائه بسته‌های تشویقی و تسهیل و تسریع روند صدور پروانه ساختمانی در حوزه منطقه ۴ اقبال شهروندان برای این موضوع را به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۴ تبریز از صدور ۳۴۶ فقره پروانه ساختمانی از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش شهریار، هادی مقدم زاده با اعلام این مطلب گفت: ارائه بسته‌های تشویقی و تسهیل و تسریع روند صدور پروانه ساختمانی در حوزه منطقه ۴ اقبال شهروندان برای این موضوع را به دنبال داشته است.

شهردار منطقه ۴ تشریح کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز ۳۴۶ فقره پروانه ساختمانی در حوزه شهرداری منطقه ۴ صادر شده است.

او افزود: تعداد گواهی های صادر شده نیز در معاونت شهرسازی و معماری منطقه از ابتدای سال جاری، سه هزار و ۹۶۸ فقره بوده است که از این تعداد، ۳۹۴ فقره عدم خلافی، ۳۴۶ فقره پروانه، ۱۷۳ فقره پایانکار و سه هزار و ۵۵ مورد استعلامات است.

مقدم‌زاده تکریم ارباب رجوع را یکی از اولویت های مهم مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: کاهش مدت زمان صدور پروانه ساختمانی با هدف جلب رضایت شهروندان در دستور کار داریم و این مهم را با جدیت دنبال می‌کنیم.

شهردار منطقه ۴ اظهار کرد: افزایش صدور پروانه ساختمانی ضمن حفظ حقوق شهروندان، نوسازی و ایمن‌سازی، منجر به کاهش ساخت و ساز غیرمجاز می شود.