مدیران شهری کار جهادی را فراموش نکنند / لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم
مدیران شهری کار جهادی را فراموش نکنند / لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌ویکم آبان_ در نطق میان‌دستور صدونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ۲۵ آبان نماد دلدادگی مردم اصفهان به انقلاب و برگ زرینی بود که به دفتر قطور افتخارات مردم این شهر افزود. وی با بیان اینکه یادآوری این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌ویکم آبان_ در نطق میان‌دستور صدونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ۲۵ آبان نماد دلدادگی مردم اصفهان به انقلاب و برگ زرینی بود که به دفتر قطور افتخارات مردم این شهر افزود.

وی با بیان اینکه یادآوری این ایثارگری‌ها مسئولیت ما را سنگین می‌کند، افزود: اگر تعداد شهدا را بر تعداد پست‌های کشوری و استانی تقسیم کنیم، می‌بینیم به‌طور متوسط برای هر صندلی مسئولان به تعداد شهدای کربلا خون داده شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه گاهی این رشادت‌ها فراموش می‌شود، افزود: مسئولان با یادآوری این رشادت‌ها باید انگیزه بیشتری برای خدمت به مردم پیدا کنند، چراکه دشمن به دنبال ایجاد یأس است و خدمت شبانه‌روزی می‌تواند این حرکت شوم دشمن را خنثی کند.

فلاح ادامه داد: اصفهان شهید خرازی‌ها، بهشتی‌ها، باقری‌ها و شهیده طیبه واعظی‌دهنوی‌ها را دارد و این نشان می‌دهد که ما می‌توانیم برای کل کشور اثرگذار باشیم.

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر طبق قانون باید ماهانه ۶۰ ساعت خدمت‌رسانی کنند، اما در حال حاضر بیش از ۲۰۰ ساعت خدمت‌رسانی دارند که از مدیران شهرداری نیز انتظار می‌رود که کار جهادی کنند و در خدمت‌رسانی به مردم شبانه‌روز فعالیت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اگر واژه انقلابی و جهادی را برای مدیران متصور باشیم باید گفت آن‌ها باید بعد از نماز صبح کار خود را آغاز کنند.

وی گفت: در جلسه با حضور نوجوانان اشاره شد که این انقلاب دستاوردهایی را برای مردم به‌ویژه نسل جدید داشته است که ما باید این دستاوردها را برای همه تبیین کنیم، اما صداوسیما در این زمینه کوتاهی می‌کند.

وی تصریح کرد: در حوزه نظامی و امنیتی، فناوری هسته‌ای، مخابرات و تلفن، راه و ترابری، صنعت، کشاورزی، آموزش، پزشکی، تأمین اجتماعی و انواع بیمه‌های حمایتی، سیاست و آزادی بیان و مشارکت مردم در اداره شهرها و کشور خوب عمل شده است و این دستاوردها باید برای همه تبیین شود.

فلاح اظهار کرد: در خدمت‌رسانی باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که انگیزه خودمان بیشتر شود و اعتماد و امیدآفرینی نیز افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه از شهرداری انقلابی و جهادی انتظار نداریم که نوبت بازدید بیش از ۲۰ روز طول بکشد، گفت: این زمان باید به ۲ یا ۳ روز کاهش پیدا کند، همچنین خدمات در دسترس مردم باشد، برخورد با مردم اخلاق‌مدارانه انجام شود و پرسنل شفافیت و صداقت را در خود تقویت کنند.

وی گفت: به دنبال این هستیم که کام شهروندان را با کار جهادی شیرین کنیم تا مردم به مسئولان انقلابی بیش از پیش اعتماد کنند.