عظیمی شهردار کبودرآهنگ شد
عظیمی شهردار کبودرآهنگ شد
عضو شورای شهر کبودراهنگ از معرفی شهردار کبودر آهنگ خبر داد و گفت: امروز در جلسه‌ای با حضور همه اعضای شورای شهر از بین ۱۰ نفر کاندیدای داوطلب شهرداری کبودراهنگ، "وحید عظیمی" با معیار مردمی بودن و مقبولیت و محبوبیت در بین مردم به عنوان شهردار کبودراهنگ انتخاب شد.

به گزارش آرمانشهر محمد یعقوبی در گفت‌وگو با ایسنا، با معرفی کامل شهردار جدید کبودراهنگ، اظهار کرد: “وحید عظیمی” متولد ۶۷ بوده و شش سال سابقه نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها را دارد و در حال حاضر قائم مقام معاونت فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور است و امروز سکان شهرداری کبودراهنگ را برعهده گرفت.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب شهردار کبودراهنگ، تصریح کرد: سوابق کاری، رزومه، سطح تحصیلات، ویژگی تعامل با مردم و ادارات، مقبولیت مردمی و همچنین رأی‌گیری و نظر اعضای شورای شهر را از جمله معیارهای انتخاب شهردار کبودراهنگ بود که “وحید عظیمی” با سه رأی موافق و دو رأی مخالف به عنوان شهردار کبودراهنگ انتخاب شد.
  
عضو شورای شهر کبودراهنگ در ادامه خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی در مباحث مهم شهری و تصمیمات در شهرداری برای مردم یکی از شعارهای  اعضای شورای شهر در قبل از انتخابات بود که امید است  بتوانیم  در این امر مهم خدمتگذار مردم باشیم.

یعقوبی اظهارکرد: “وحید عظیمی” به عنوان شهردار جدید کبودراهنگ با مشورت افراد صاحب‌نظر در مدیریت شهری از بین ۱۰ نفر داوطلب شهرداری کبودراهنگ انتخاب شد.

گفتنی است، رئیس شورای شهر کبودراهنگ یکی از مخالفان انتخاب “وحید عظیمی” به عنوان شهردار کبودراهنگ بود که دلایل مخالفت خود را استخدام نبودن وی در نهاد دولتی، نداشتن سابقه کار اجرایی، غیر مرتبط بودن رشته تحصیلی وی با مدیریت شهری، نداشتن سابقه کار در شهرداری برشمرد.