ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم در خانه اختتام
ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم در خانه اختتام

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، پس دو روز پرشور در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم، این رویداد امروز با معرفی نفرات و گروه های برتر، به کار خود پایان می دهد. به گزارش شهریار، این رویداد که طی روزهای جمعه و شنبه، پنجم و ششم آبان ماه، در سنگفرش مجموعه فرهنگی تاریخی ائل گلی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

پس دو روز پرشور در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم، این رویداد امروز با معرفی نفرات و گروه های برتر، به کار خود پایان می دهد.

به گزارش شهریار، این رویداد که طی روزهای جمعه و شنبه، پنجم و ششم آبان ماه، در سنگفرش مجموعه فرهنگی تاریخی ائل گلی تبریز و سطح شهر برگزار شده بود، به فرصتی برای همراهی شهروندان با تئاتر خیابانی تبدیل شد و توانست لحظاتی ماندگار را برای شهروندان رقم بزند.

این رویداد با حضور گروه هایی از 10 استان کشور و حضور هنرمندانی سرشناس از شهرهای مختلف که در حوزه تئاتر خیابانی موفق و موثرند، روزهایی پرخاطره را برای شهروندان فراهم کرد و آنها را به مشارکت برای حضور در این نمایش فراخواند.

ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم، امروز یکشنبه هفتم آبان ماه، ساعت 18:30 در محل تالار اندیشه سازمان سیما منظر شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.