اجرای طرح “استقبال از بهار” در سطح منطقه ۷ آغاز شد
اجرای طرح “استقبال از بهار” در سطح منطقه ۷ آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، آرش یگانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با نزدیک شدن به پایان سال‌ و در آستانه سال جدید، “طرح استقبال از بهار” در قالب یک برنامه مدون و منسجم با انجام پاکسازی معابر و ارائه خدمات شهری، آغاز شده و تا آخر سال اجرا خواهد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

آرش یگانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با نزدیک شدن به پایان سال‌ و در آستانه سال جدید، “طرح استقبال از بهار” در قالب یک برنامه مدون و منسجم با انجام پاکسازی معابر و ارائه خدمات شهری، آغاز شده و تا آخر سال اجرا خواهد شد.

 
یگانی گفت: آماده‌سازی شهر برای ورود به سال نو، رفع و ترمیم آسیب‌های ناشی از بارش‌های برف و باران در سطح شهر، نظافت و پاکیزگی و رسیدگی به معابر و رفع مشکلات تنظیفی و پاکیزگی شهر از محورهای اساسی طرح “استقبال از بهار” امسال بود.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش و تقویت مشارکت شهروندان در امور شهری، اظهار کرد: ماموریت‌ها و وظایف خدمات شهری ارتباط تنگاتنگ و مستمری با شهروندان دارند و موفقیت این ماموریت‌ها منوط به همکاری و همراهی شهروندان با نیروهای خدمات شهری است.

این مسئول گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حذف موانع فیزیکی، جمع آوری مصالح و نخاله، پاکسازی مبلمان شهری، امحای دیوار نوشته‌های غیرمجاز و سفیدکاری دیوارها، جمع آوری بنرها و تابلوهای غیرمجاز و بیان زدایی در قالب این طرح در جای جای شهر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: ترمیم جداول، لایروبی جوب‌ها و کانال‌ها، حذف پل‌های زاید و ترمیم پل‌های معیوب، همسطح‌سازی دریچه‌ها، ساماندهی، پاکسازی و شستشوی باکس‌های زباله و لکه‌گیری آسفالت در معابر فرعی و داخل محلات از دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که در قالب این طرح اجرا شده و خواهد شد.

یگانی اظهار کرد: رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها، تابلوهای ترافیکی، شستشوی مبلمان شهری، شستشوی جداول، نرده‌ها، تابلوها و علائم ترافیکی و نیز رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی‌های سطح شهر در این مرحله از طرح استقبال از بهار اجرا خواهد شد.

اجرای طرح

اجرای طرح

منتشر شده ددر تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲