برپایی بازارچه کارآفرینی در منطقه ۹
برپایی بازارچه کارآفرینی در منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه ضمن تأکید بر حمایت از اشتغال بانوان کارآفرین سرپرست خانوار گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های بانوان کارآفرین و خوداشتغال، فروش محصولات تولیدی در بازار مصرف است که این مهم می‌تواند انگیزه آنان را […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه ضمن تأکید بر حمایت از اشتغال بانوان کارآفرین سرپرست خانوار گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های بانوان کارآفرین و خوداشتغال، فروش محصولات تولیدی در بازار مصرف است که این مهم می‌تواند انگیزه آنان را نسبت به ادامه فعالیت تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: در این بازارچه که به مناسبت شب یلدا برنامه ریزی و برپا شده، تولید کنندگان محصولات از بین کار آفرینان منتخب مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به مدت یک ماه از ابتدای آذر ماه تا شب یلدا در خیابان اجتماعی منطقه ۹ اقدام به عرضه محصولات خود می کنند.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: این غرفه ها شامل محصولات متنوعی همچون صنایع دستی، مواد غذایی و انواع پخت نان محلی، زیور آلات، مجموعه هنرهای چوبی و بافت را شامل می شود.

لازم به ذکر است پیش از این بازارچه کارآفرینی ویژه بانوان سرپرست خانوار درطی سال به صورت موقت و دائمی  در منطقه ۹ برگزار شده که با استقبال شهروندان همراه بود.

انتهای پیام/