اختتامیه مسابقات “قهرمان شهر۲” محلات منطقه ۲۱ تهران
اختتامیه مسابقات “قهرمان شهر۲” محلات منطقه ۲۱ تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ شهرداری با برگزاری این رقابت ها که ابتدا در محلات شکل و سپس مناطق را در برگرفت و اکنون در مرحله پایانی آن است، فرصت‌هایی را در اختیار جوانان قرارداده تا استعدادهای ورزش محله های تهران شناسایی شود. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ شهرداری با برگزاری این رقابت ها که ابتدا در محلات شکل و سپس مناطق را در برگرفت و اکنون در مرحله پایانی آن است، فرصت‌هایی را در اختیار جوانان قرارداده تا استعدادهای ورزش محله های تهران شناسایی شود.

با این اقدام، جوانان محلات این فرصت را پیدا کرده‌اند که خودشان را محک بزنند. نکته قابل تأمل این که استعدادهای ناب نهفته در دل محلات، در جریان برگزاری این ر قابت‌ها می‌توانند خودشان را نشان دهند و از طریق استعدادیاب‌ هایی که در مسابقات حضور دارند به مراحل بالاتر راه پیدا کنند.

“محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ در این باره برگزاری مسابقات ورزشی محلات را اقدامی قابل تسری به تمام شهرهای کشور برشمرد و در عین حال تأکید کرد: یادمان باشد که ورزش پدیده‌ای فرهنگی و اجتماعی است که علاوه بر ایجاد سلامت، به نشاط اجتماعی و وفاق و همدلی بین اقشار مختلف می‌انجامد.

لازم به ذکر است که مسابقات ورزشی و خیابان ورزش در منطقه ۲۱ در رشته‌های دارت، شوت دارت، تنیس روی میز، فوتبال گل کوچیک، بدمینتون و والیبال ویژه دانش آموزان برگزار شد.

انتهای پیام/