شرکت پرشور مردم در انتخابات تابلویی از انسجام ملی را به نمایش گذاشت
شرکت پرشور مردم در انتخابات تابلویی از انسجام ملی را به نمایش گذاشت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، مهرداد کیانی در گفتگو با خبرنگار کرج امروز اظهار داشت: در برابر دیدگان جهانیان حماسه‌ای عظیم خلق شد که تار و پود آن حضور و مشارکت و تجدید بیعت آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه با نظام و انقلاب و آرمان‌های ش. ه.د. ا.ی معظم بود که خواب دشمنان و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر،

مهرداد کیانی در گفتگو با خبرنگار کرج امروز اظهار داشت: در برابر دیدگان جهانیان حماسه‌ای عظیم خلق شد که تار و پود آن حضور و مشارکت و تجدید بیعت آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه با نظام و انقلاب و آرمان‌های ش. ه.د. ا.ی معظم بود که خواب دشمنان و بدخواهان و چشم انتظاران انتخاباتی کم فروغ را آشفته نمود.

 این میدان بازنده‌ای ندارد؛ پیروز اصلی مردم و نظام هستند 

وی ادامه داد: این میدان بازنده‌ای ندارد و پیروز اصلی آن ملت و نظام اسلامی است و دنیا جدایی ناپذیری مردم و حاکمیت را به تماشا نشست و پیام‌های مهمی از صفوف باشکوه رأی مخابره گردید؛ به راستی روز گذشته بهاری در زمستان را تجربه نمودیم.

کیانی ضمن قدردانی از عوامل و دست اندرکاران امر خطیر انتخابات که از چند ماه گذشته تاکنون برای خلق این حماسه در تلاش و برنامه‌ریزی هستند، اظهار امیدواری نمود که با تشکیل مجلسی قوی و مردمی، تحولات خوبی در زمینه #اشتغال و معیشت مردم و ازدواج و مسکن جوانان را شاهد باشیم و به مطالبات جوانان و بانوان توجه بیشتری شود.

منتشر شده  درتاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲