تمهیدات حوزه خدمات شهری برای اجرای «طرح مهر قلم» در منطقه۶
تمهیدات حوزه خدمات شهری برای اجرای «طرح مهر قلم» در منطقه۶

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه۶، حسن اختر دانش گفت: طرح استقبال از مهر در حوزه خدمات شهری منطقه با احصاء مشکلات به واسطه بازدید میدانی و با برنامه ریزی دقیق به منظور بهبود سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر برای حضور ایمن و شاد دانش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه۶، حسن اختر دانش گفت: طرح استقبال از مهر در حوزه خدمات شهری منطقه با احصاء مشکلات به واسطه بازدید میدانی و با برنامه ریزی دقیق به منظور بهبود سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر برای حضور ایمن و شاد دانش آموزان اجرایی شد.

اختر دانش اقدامات حوزه خدمات شهری در طرح “مهر قلم ” را بازپیرایی فضای سبز مدارس، پاکسازی و رفت و روب معابر منتهی به مدارس تشریح کرد و افزود: تمرکز اجرای طرح بر محورهای منتهی به مدارس بود که در حوزه زیباسازی رنگ آمیزی المان های داخل مدارس و رنگ آمیزی دیوارهای فرسوده و … از جمله اقدامات صورت گرفته است.

معاون شهردار منطقه، ادامه داد: حذف زوائد فیزیکی، طعمه گذاری و انسداد منافذ لانه های جانوران موذی، مرمت و پیاده رو سازی معابر و … فعالیت های صورت گرفته برای ایجاد فضای ایمن برای حضور دانش آموزان در بازگشایی مدارس است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات به منظور بازپیرایی فضای سبز گفت: معاونت خدمات شهری در فضای سبز اقدام به بازپیرایی، هرس شاخه های خشک، رسیدگی به وضعیت مبلمان و حذف زوائد فیزیکی فضای داخل حیاط مدارس، پاکسازی کامل نمای مدارس، نگهداشت فضای سبز محوطه داخل مراکز آموزشی، کاشت نهال، درختچه و گل وگیاه در فضای حیاط و محوطه مدارس، نصب نیمکت و سطل زباله از دیگر اقدامات اداره فضای سبز منطقه است.

برپایه این گزارش، عملیات لایروبی کانال‌های اصلی جمع آوری آب‌های سطحی، منهول‌ها، حوضچه‌های رسوب گیر، بازدید مستمر از شبکه‌های جمع آوری آبهای سطحی در جریان و احصاء معضلات عمرانی و رفع سریع مشکلات، نیز در دستور کار معاونت خدمات شهری منطقه قرار دارد.

همچنین؛ طرح استقبال از مهر با عنوان ” مهر قلم ” از تمهیدات ویژه شهرداری تهران به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی است که تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/