رادیو پارک ائل‌گولی به فناوری‌های جدید صوتی و پیام‌رسان مجهز می‌شود
رادیو پارک ائل‌گولی به فناوری‌های جدید صوتی و پیام‌رسان مجهز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از تجهیز رادیو پارک ائل‌گولی به فناوری‌های جدید صوتی و پیام‌رسان خبر داد. به گزارش شهریار، سیامک آسیایی با اشاره به موقعیت حساس فرهنگی، ورزشی و تاریخی مجموعه ائل‌گولی، خاطرنشان کرد: این مجموعه در طول شبانه‌روز پذیرای خیل عظیمی از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از تجهیز رادیو پارک ائل‌گولی به فناوری‌های جدید صوتی و پیام‌رسان خبر داد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی با اشاره به موقعیت حساس فرهنگی، ورزشی و تاریخی مجموعه ائل‌گولی، خاطرنشان کرد: این مجموعه در طول شبانه‌روز پذیرای خیل عظیمی از هموطنان عزیز و شهروندان گرامی تبریز است و ارائه خدمات بهینه به ویژه ارائه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مناسب به این عزیزان جزو اولویت برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز است.

وی همچنین با اشاره به وجود برخی نواقص فنی در سیستم صوتی مجموعه ائل‌گولی، تصریح کرد: رادیو پارک ائل‌گولی و سیستم‌های شبکه‌ای و صوتی آن در طول سالیان گذشته با کارکرد شبانه‌روزی و بی‌وقفه، دچار برخی نواقص و مشکلات فنی شده است که لازم است اقدامات موثری در جهت بهسازی و نوسازی سیستم‌های آن به عمل آید.

آسیایی برگزاری مناقصه عمومی برای عقد قرارداد نوسازی سیستم‌های شبکه‌ای رادیو پارک ائل‌گولی را یادآور شد و افزود: طی چند ماه گذشته بررسی‌های فنی لازم از سوی کارشناسان و عوامل رادیو پارک ائل‌گولی در این زمینه انجام گرفته و بزودی اقدامات اجرایی راه‌اندازی سیستم جدید شبکه‌ای رادیو پارک ائل‌گولی آغاز می‌شود.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز در ادامه با اشاره به اینکه در تجهیز رادیو پارک ائل‌گولی از سیستم‌های مدرن و روز دنیا استفاده می‌شود ابراز امیدواری کرد: در فازهای بعدی نیز بتوانیم رادیو پارکی متمرکز که قابلیت پخش برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در تفرجگاه‌های بزرگ شهری و منطقه‌ای را داشته باشد راه‌اندازی کنیم.

گفتنی است رادیو پارک ائل‌گولی هر روز بعد از اذان صبح با ارائه برنامه‌های ورزشی ویژه ورزشکاران این مجموعه کار خود را آغاز و تا پاسی از شب و با زمانبندی مناسب نسبت به پخش انواع برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اقدام می‌کند.