اجلاسیه مجمع روسای کمیسیون های فرهنگی، بهترین خاستگاه انتقال تجارب بین شهرهاست
اجلاسیه مجمع روسای کمیسیون های فرهنگی، بهترین خاستگاه انتقال تجارب بین شهرهاست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، برگزاری اجلاسیه مجمع روسای کمیسیون های فرهنگی را بهترین خاستگاه انتقال تجارب و فرصتی کم‌نظیر برای تبادل نظرات بین شهرها عنوان کرد. به گزارش شهریار، غلامرضا احمدی در سومین اجلاسیه روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، برگزاری اجلاسیه مجمع روسای کمیسیون های فرهنگی را بهترین خاستگاه انتقال تجارب و فرصتی کم‌نظیر برای تبادل نظرات بین شهرها عنوان کرد.

به گزارش شهریار، غلامرضا احمدی در سومین اجلاسیه روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و ششمین اجلاسیه شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی که در تهران برگزار شد، اظهار کرد: از مزیت های برگزاری این اجلاسیه، تعمیق ارتباطات فی مابین کمیسیون های فرهنگی شهرهای کشور است و این اقدام موجب بهبود عملکرد فرهنگی و بهره مندی از تجارب فرهنگی یکایک شهرها را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط مستمر کمیسیون های فرهنگی شهرها باعث ایجاد هم افزایی و منجر به ارائه راهکارهای متنوع در موضوعات فرهنگی می شود، افزود: یکی دیگر از کارکردهای نقش آفرین این اجلاسیه، اتخاذ تصمیمات مشترک با تکیه بر خرد جمعی و پیگیری بهتر مسائل فرهنگی از مسئولین ذی ربط دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز برگزاری اجلاسیه روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها را گام موثری برای بهبود عملکرد حوزه فرهنگی دانست و گفت: بی شک انتقال تجارب موفق و هم افزایی در امور فرهنگی یکی از دستاورد های این قبیل اجلاسیه ها بوده و در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن دستاوردهای دیگر خواهیم بود.

دومین اجلاسیه روسای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و پنجمین اجلاسیه شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی در تیرماه سال جاری به میزبانی کلانشهر تبریز برگزار شده بود.