ذات آمریکا خباثت است و نمی‌توان با چنین کشوری ارتباط برقرار کرد
ذات آمریکا خباثت است و نمی‌توان با چنین کشوری ارتباط برقرار کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در دویست و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کشتار ۲۸ هزار زن و کودک در فلسطین توسط رژیم غاصب اسرائیل، اظهار کرد: سازمان ملل در برابر این جنایات سکوت می کند، تنها به این واسطه که تحت حمایت آمریکاست. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در دویست و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کشتار ۲۸ هزار زن و کودک در فلسطین توسط رژیم غاصب اسرائیل، اظهار کرد: سازمان ملل در برابر این جنایات سکوت می کند، تنها به این واسطه که تحت حمایت آمریکاست.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز مردم افغانستان توسط آمریکا کشته می شوند، خاطرنشان کرد: مردم مظلوم غزه از ابتدایی ترین امکانات همچون آب و غذا برخوردار نیستند و اجازه نمی دهند مواد غذایی به آنها برسد. بنده از وزارت امور خارجه تقاضا دارم نگاه فعالانه خود را تقویت کرده و این موضوع را پیگیری کنند.

وی افزود: مردم باید بدانند که وقتی کشوری از لحاظ نظامی تقویت نشده باشد، به آن رحم نخواهد شد؛ چرا حقوق بشر سکوت کرده و این خجالت آور است. دولتمردان سکوت کرده و دم از حقوق بشر می زنند اما برای کشته شدن یک نفر در کشوری دیگر، بلوا به پا می کنند.

پیرهادی با بیان اینکه ذات آمریکا خباثت است، یادآور شد: نمی توان با چنین کشوری هیچ ارتباطی برقرار کرد؛ لذا باید این موضوع تبیین و صدا و سیما نیز در این زمینه وارد شود.

انتهای پیام/