۵ ون برای استفاده افراد معلول وارد اصفهان می‌شود
۵ ون برای استفاده افراد معلول وارد اصفهان می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی ظهر امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در ویژه برنامه کارکنان کم‌توان و روشن‌دل که در تالار باشگاه شماره دو شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دومین جلسه‌ای است که در ویژه برنامه برای افراد توان‌خواه شرکت می‌کنم. وی با بیان اینکه در بسیاری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی ظهر امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در ویژه برنامه کارکنان کم‌توان و روشن‌دل که در تالار باشگاه شماره دو شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دومین جلسه‌ای است که در ویژه برنامه برای افراد توان‌خواه شرکت می‌کنم.

وی با بیان اینکه در بسیاری از مواقع شاهد زحمات افراد توان‌خواه در شهرداری و توسعه شهر بودم، افزود: خودم را از جامعه توان‌خواه می‌دانم، زیرا جانباز هستم و این دلیلی بر ناتوانی نیست.

عضو کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افراد توان‌خواه با وجود معلولیت و مشکلاتی که دارند تأثیر بسزایی در شهر داشته‌اند و گره‌های بسیاری را در شهر باز کرده‌اند، در این راستا از تمام افراد توان‌خواه تقدیر و تشکر می‌کنم.

شریعتی تاکید کرد: اقدامات زیادی در تمام زمینه‌ها از جمله حمل‌ونقل عمومی، پارک‌ها، استخرها و مجموعه‌های فرهنگی برای افراد توان‌خواه در شهر اصفهان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه هفته جاری پنج ون برای افراد معلول وارد شهر می‌شود و ۷۰ درصد هزینه‌های ون رایگان و تنها ۳۰ درصد آن را افراد توان‌خواه پرداخت می‌کنند، همچنین امید است تا روز به روز شاهد افزایش تعداد این ون‌ها در شهر باشیم.

عضو کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: آماده‌سازی خیابان‌ها و مسیرها تفاوت بسیاری نسبت به گذشته دارد و افزایش سطح خدمات شهری را برای معلولان دنبال می‌کنیم، همچنین جذب افراد توان خواه در شهرداری را داشته‌ایم و به صورت مکرر مشکلات آن‌ها را پیگیری کرده‌ایم.