دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهید والامقام «علی بینایی» و جانباز سرافراز «حسن دستگیرزاده»
دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهید والامقام «علی بینایی» و جانباز سرافراز «حسن دستگیرزاده»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در آستانه روز جهانی عصای سفید و گرامیداشت این مناسبت، شهردار تبریز به همراه سه عضو شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهید والامقام علی بینایی و جانباز سرافراز حسن دستگیرزاده که از ناحیه دو چشم آسیب دیده، دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در آستانه روز جهانی عصای سفید و گرامیداشت این مناسبت، شهردار تبریز به همراه سه عضو شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهید والامقام علی بینایی و جانباز سرافراز حسن دستگیرزاده که از ناحیه دو چشم آسیب دیده، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی، حکیمه غفوری و یاسین بجانی از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهید والامقام علی بینایی و جانباز سرافراز حسن دستگیرزاده دیدار و گفتگو کرد.

شهردار تبریز تاکید کرد: بر این باوریم که خانواده شهدا و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس نور و چراغ هر محفلی هستند و باید تا می توانیم از برکات حضورشان بهره بگیریم و قدردانی خود را از فداکاری و صبوری این عزیزان اعلام کنیم.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

یعقوب هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی یکایک شهدای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.  

هوشیار یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

   

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهید والامقام علی بینایی و جانباز سرافراز ۷۰ درصد حسن دستگیرزاده قدردانی کرد.  

شهید والامقام علی بینایی  ششم خرداد سال  ۱۳۲۸  در شهر تبریز دیده به جهان گشوده و این شهید گرانقدر از کارمندان شاغل در شهرداری تبریز بودند که در تاریخ ۱۵ خرداد سال ۱۳۶۶ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

 حسن دستگیرزاده، متولد ششم مرداد سال ۱۳۶۵ در تهران در تاریخ ۲۹ تیر سال ۱۳۸۷ در منطقه سلماس به درجه رفیع جانبازی نایل آمد.