غربالگری قند و فشار خون، کلاس روانشناسی و کارگاه تغذیه برگزار شد
غربالگری قند و فشار خون، کلاس روانشناسی و کارگاه تغذیه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با هماهنگی کارشناس و رابط سلامت شهرداری تبریز، نوبت دیگری از غربالگری قند و فشار خون بانوان در کتابخانه امام رضا(ع) شهرداری منطقه ۳ انجام گرفته و کلاس روانشناسی و کارگاه تغذیه برگزار شد. به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز؛ در ادامه ارائه مشاوره و خدمات پزشکی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با هماهنگی کارشناس و رابط سلامت شهرداری تبریز، نوبت دیگری از غربالگری قند و فشار خون بانوان در کتابخانه امام رضا(ع) شهرداری منطقه ۳ انجام گرفته و کلاس روانشناسی و کارگاه تغذیه برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز؛ در ادامه ارائه مشاوره و خدمات پزشکی رایگان به شهروندان ساکن در محدوده کتابخانه امام رضا(ع) واقع در کوی امام رضای خیابان طالقانی، یکی از مناطق محروم و پرجمعیت سطح حوزه منطقه، نوبت دیگری از طرح غربالگری قند و فشار خون بانوان با هماهنگی کارشناس و رابط سلامت شهرداری منطقه خانم عیوضی و مشارکت «اتوبوس بهداشت سلامت» اداره کل سلامت شهرداری تبریز اجرا شد.

همچنین برنامه دیگری در این کتابخانه با عنوان کلاس روانشناسی توسط خانم دکتر خلیل‌زاده به صورت رایگان برگزار و به سوالات بانوان در حوزه‌ آسیب‌های روانشناسی پاسخ‌های لازم ارائه شد.

سومین برنامه برگزار شده در طی هفته گذشته در این مرکز فرهنگی، کارگاه تغذیه  بوده که با حضور بانوان علاقه‌مند، توسط کارشناس مربوطه خانم شعاع برگزار شد.