ارائه خدمات حمل‌ونقلی و تفریحی رایگان به دارندگان کارت منزلت شهروندی در اصفهان
ارائه خدمات حمل‌ونقلی و تفریحی رایگان به دارندگان کارت منزلت شهروندی در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، روح‌الله فرشادفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ارائه خدمات کارت منزلت شهروندی شامل حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری استفاده از مراکز تفریحی گردشگری همچون باغ گل‌ها، باغ پرندگان، باغ خزندگان و باغ موزه پروانه‌ها است، اظهار کرد: این قانون که در شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسیده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

روح‌الله فرشادفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ارائه خدمات کارت منزلت شهروندی شامل حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری استفاده از مراکز تفریحی گردشگری همچون باغ گل‌ها، باغ پرندگان، باغ خزندگان و باغ موزه پروانه‌ها است، اظهار کرد: این قانون که در شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسیده است در تاریخ دوازدهم آذر سال جاری به مناسبت روز معلولان اجرا می‌شود و معلولانی که دارای این کارت هستند، می‌توانند در این روز از تمام این خدمات به‌صورت رایگان استفاده کنند.

وی افزود: غیر از روزهای مناسبتی که در تقویم کشور به ثبت رسیده است، استفاده از اتوبوس درون‌شهری و مترو برای معلولانی که کارت منزلت شهروندی دارند به ترتیب تا چهار و دو تراکنش روزانه نیز رایگان است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه کارت منزلت شهروندی به معلولان، جانبازان، بازنشستگان، سالمندان، بیماران خاص، زنان سرپرست خانوار، دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و مادران دارای فرزند سوم از سال ۱۴۰۰ به بعد تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: دارندگان کارت منزلت شهروندی علاوه بر اینکه برای استفاده از مترو و اتوبوس شهری تا دو تراکنش روزانه به‌صورت نیم‌بها بهره‌مند می‌شوند، می‌توانند از خدمات تفریحی و گردشگری شهرداری نیز تا ۳۰ درصد تخفیف استفاده کنند.

ارائه خدمات حمل‌ونقلی و تفریحی رایگان به دارندگان کارت منزلت شهروندی در اصفهان

فرشادفر تعداد دریافت‌کنندگان کارت منزلت شهروندی را تاکنون ۶۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هنوز ۵۰۰ هزار نفر از شهروندان اصفهانی واجد شرایط، برای دریافت کارت منزلت شهروندی اقدام نکرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان برای اطلاع بیشتر از طرح منزلت شهروندی و ثبت‌نام برای دریافت کارت می‌توانند به سامانه profile.isfahan.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، طرح منزلت شهروندی از سال ۱۳۹۵ از سوی شهرداری اصفهان اجرا شد تا با ارائه تسهیلات به مشمولان این طرح گامی برای تکریم شهروندان برداشته شود.