دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم دو سرباز شهید
دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم دو سرباز شهید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز به همراه  عضو شورای اسلامی شهر  به مناسبت هفته  دفاع مقدس و روز سرباز  با خانواده معظم دو سرباز شهید دوران دفاع مقدس و مدافع وطن  دیدار و گفتگو کرد۔ به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار به همراه حکمیه غفوری عضو شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده معظم  […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز به همراه  عضو شورای اسلامی شهر  به مناسبت هفته  دفاع مقدس و روز سرباز  با خانواده معظم دو سرباز شهید دوران دفاع مقدس و مدافع وطن  دیدار و گفتگو کرد۔

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار به همراه حکمیه غفوری عضو شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده معظم  سربازان شهید اقبال عباسی و نورالله علیزاده دیدار و گفتگو کرد۔
شهردار تبریز در این دیدارها گفت: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.  

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است بنابراین بر خود وظیفه می دانیم که قدردان خون پاک شهدا باشیم۔

هوشیار سربازان شهید را بزرگ شده مکتب حسینی  معرفی و اعلام کرد: سربازان شهید اسطوره های مقاومت و ایثار بودند که با اطاعت محض از ولی امر خود، و با تکیه بر آموزه های دینی راه شهادت در پیش گرفتند.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: بر همه ما به ویژه مسئولان واجب است رفع مشکلات و دغدغه خانواده شهیدان را در اولویت کاری خود قرار داده و در حد توان رضایت آنان را جلب کنیم.  

وی در همین راستا یادآورد شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.  

 در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده های سربازان شهید اقبال عباسی و نورالله علیزاده  قدردانی کرد.

سرباز وظیفه ارتش شهید اقبال عباسی متولد پانزدهم مرداد سال 1352 در تبریز در تاریخ دوم بهمن سال  1372 در منطقه سردشت بر اثر اصابت تیر دموکرات به فیض شهادت نائل آمد و سرباز وظیفه ارتش شهید نوراله علی زاده متولد یکم  فروردین سال 1347 در ورزقان در تاریخ بیست و یکم تیر سال 1367 در منطقه دهلران عملیات مرصاد به فیض شهادت نائل آمد.