تصویب کلیات بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳
تصویب کلیات بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، کلیات بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳ در صد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر پس از بررسی به تصویب شورای اسلامی شهر رسید. به گزارش شهریار، صد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز صبح روز یکشنبه ۱۳ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

کلیات بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳ در صد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر پس از بررسی به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

به گزارش شهریار، صد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز صبح روز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه به ریاست شهرام دبیری با حضور اعضا و اصحاب رسانه در عمارت ساعت برگزار شد.

علی نوای باغبان، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه ضمن ارائه پیشنهاداتی در خصوص بودجه سال آینده شهرداری اظهار کرد: بودجه سال آینده شهرداری در کمیسیون های ذیربط شورای شهر تبریز به صورت جزئی بررسی و دفترچه مربوط به آنها توسط اعضا مرور گردیده و پیشنهاداتی در رابطه با اصلاح آن طرح شد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان اذعان کرد: در بودجه سال آینده یک رقم کلانی برای احداث نمایشگاه بین المللی و همچنین ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در نظر گرفته شده است.

نوای باغبان یادآور شد: به نظر ما برخی از ردیف های مربوط به بودجه سال ۱۴۰۳ در دفترچه تعدیل شود و پیشنهادات اعضای شورای شهر در آن اعمال گردد، عملا هم آن پیشنهادها می تواند عملیاتی شده و اتفاق بیفتد.

روح الله رشیدی، رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه ضمن ارائه پیشنهاداتی در رابطه با برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ بیان کرد: در بررسی برنامه و بودجه سال آینده تاکید شده تا نگاه ویژه ای به دو منطقه ۴ و ۱۰صورت گیرد، همچنین در رابطه با احداث نمایشگاه بین المللی هم بهتر است از بسته های سرمایه گذاری استفاده شود.

پرویز هادی، خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز و رییس کمیسیون ورزش و جوانان هم در این جلسه مطرح کرد: در مورد ورزشگاه ۱۵ هزار نفری باید بگویم که این یکی از نیازهای اساسی برای شهرمان است، امروز در ایران تنها یک ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی را داریم که تمامی رویدادهای بین المللی آنجا برگزار می شود از این رو با شهردار رایزنی کردیم که مکان یابی آن انجام شود و اقداماتی برای این امر اتخاذ گردد چراکه یک سرمایه گذاری بزرگ برای شهرمان محسوب می شود.

هادی در ادامه سخنانش یادآور شد: به نظر بنده این ورزشگاه می تواند یادگاری از ششمین دوره شورای شهر برای مردم باشد و بعدها میزبان مسابقات بین المللی و رویدادهای بزرگ باشد و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

یاسین بجانی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه ضمن ارائه پیشنهاداتی عنوان کرد: شهر ما نمایشگاهی در سطح بین المللی نداشته و همچنین پیست اتومبیل رانی و موتور سواری هم جهت استفاده علاقمندانش ندارد، خواهشمندیم در کنار نمایشگاه بین المللی پیستی هم برای این موضوع تعبیه شود.

شهرام دبیری، رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در ادامه این جلسه طرح کرد: هر چند مطالعات لازم برای احداث ورزشگاه صورت نگرفته است ولی این کار می تواند موجب درآمدزایی و برگزاری تورنمت های بین المللی باشد.

دبیری یادآور شد: اما در مورد نمایشگاه بین المللی بهتر نیست این کار را به بخش خصوصی واگذار کنیم؟ چرا که این چنین کاری جز ماموریت های ما نیست، علاوه بر این موضوع پروژه‌های بزرگ باید پیوست مطالعاتی داشته باشد، منطقی نیست در پایان سال یک مگاپروژه تعریف کنیم که محل آن نیز مشخص نیست.

غلامرضا احمدی، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه عنوان کرد:باید مطالعات پروژه ها قبل از اجرا انجام شود، همچنین بهتر است بگوییم که شهر ما شهر سردسیری است و مکان ورزشی سربسته بهتر جواب می دهد.

حجت الاسلام رسول برگی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه ضمن ارائه پیشنهاداتی در خصوص برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ بیان کرد: در کنار این موضوعات این را هم بگوییم که ما چند سالی است به دنبال احداث شهرک امن هستیم ولی این موضوع اجرایی نشده است اگر احداث این سالن ورزشی تصویب شود، از نظر پدافند غیرعامل و همچنین مواقع بحران بهترین گزینه برای شهر است. پیشنهاد می کنم مطالعه و اجرا را با هم پیش ببریم. بعد از رای گیری ضمن اینکه اعضای شورا با احداث نمایشگاه بین المللی مخالفت کرد، موضوع تاسیس سالن ۱۵ هزار نفری ورزشی به تصویب شورا رسید.

در نهایت کلیات بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳ در صد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر پس از بررسی به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.