لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های “من شهردارم” جهت مردمی‌سازی اداره شهر
لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های “من شهردارم” جهت مردمی‌سازی اداره شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، موضوعات درآمدی، آمادگی جهت مواجهه با بارش های فصلی و برف روبی، توجه ویژه به پروژه های منتخب شهروندان در طرح من شهردارم سال ۱۴۰۳، طرح تحول بیست گانه خدمت در شهر تهران و در نهایت پیش بینی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، موضوعات درآمدی، آمادگی جهت مواجهه با بارش های فصلی و برف روبی، توجه ویژه به پروژه های منتخب شهروندان در طرح من شهردارم سال ۱۴۰۳، طرح تحول بیست گانه خدمت در شهر تهران و در نهایت پیش بینی برنامه های فرهنگی پیش رو من جمله دهه مبارک فجر، اعیاد شعبانیه، ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از جمله عناوینی بود که در جلسه امروز شورای معاونین و مدیران منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حمید جوانی در این جلسه بر شناسایی و جذب منابع درآمدی منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن ایام پایانی سال لزوم شناسایی و جذب منابع درآمدی در راستای عمل به تکلیف بودجه ابلاغی ضرورت دارد.  

جوانی درخصوص لزوم آمادگی در بارش های فصلی و آمادگی سایتهای برف روبی تاکید کرد و گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص احتمال بارش برف در اواخر هفته باید برنامه ریزی و آمادگی مواجهه با این شرایط صورت پذیرد.

در ادامه جوانی درخصوص طرح “من شهردارم” بیان داشت: بی شک در راستای هدف مردمی سازی اداره شهر، برای سال دوم شناسایی پروژه های منتخب توسط شهروندان در طرح “من شهردارم” صورت گرفت در همین راستا تسریع در اجرای این پروژه ها سال آینده در اولویت شهرداری است.  

شهردار منطقه ۳ به نگهداشت بهینه شهر در قالب اجرای بندهای بیست‌ گانه طرح تحول خدمت اشاره نمود و گفت: موضوعات مرتبط با نگهداشت شهر از مهم‌ترین وظایف شهرداری تهران است که باید به صورت ویژه رسیدگی و اجرا شود. 

انتهای پیام/