دیدار جمعی از مدیران منطقه۹ با خانواده شهید سعید آبادی آذر
دیدار جمعی از مدیران منطقه۹ با خانواده شهید سعید آبادی آذر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جمعی از مدیران منطقه ۹ با حضور در منزل شهید سعید آبادی آذر با مادر بزرگوار این شهید والامقام دیدار کردند. به گزارش شهریار، در راستای برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان و دیدار هفتگی مدیران شهرداری منطقه۹ با خانواده شهدا، این هفته نیز جمعی از مسئولان و کارکنان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جمعی از مدیران منطقه ۹ با حضور در منزل شهید سعید آبادی آذر با مادر بزرگوار این شهید والامقام دیدار کردند.

به گزارش شهریار، در راستای برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان و دیدار هفتگی مدیران شهرداری منطقه۹ با خانواده شهدا، این هفته نیز جمعی از مسئولان و کارکنان این منطقه با حضور در منزل شهید والامقام سعید آبادی آذر، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

در این دیدار، بهرام نصیری که خود از یادگاران دفاع مقدس و ازآزادگان سرافراز جنگ تحمیلی می باشد به نمایندگی از شهرداری منطقه و ابلاغ سلام مدیریت منطقه به مادر بزرگوار این شهید گلگون کفن، اظهار کرد: دیدار مدیران با خانواده های معظم و معزز شهدا، قدردانی از رشادت ها، جانفشانی ها و استقامت آنان در دفاع از آرمانهای انقلاب است که با تقدیم فرزند خود، مایه افتخار نظام و انقلاب هستند.

شهید سعید آبادی آذر از شهدای جنگ تحمیلی است که داوطلبانه بعنوان بسیجی در جبهه های نبرد حق علیه باطل شرکت کرده و در سال ۶۴ و در عملیات کربلای ۵ به مقام شامخ شهادت نائل آمد.