تولید ۹۹ هزار و ۱۱۵ تن آسفالت طی شش ماه نخست سال جاری در اهواز
تولید ۹۹ هزار و ۱۱۵ تن آسفالت طی شش ماه نخست سال جاری در اهواز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سعید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری اهواز دارای دو کارخانه تولید آسفالت در شرق اهواز است که در دو شیفت ۱۰ ساعتی در حال فعالیت است با این حال با توجه به بعد مسافت و احتمال سرد شدن آسفالت در حال انجام مناقصه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سعید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری اهواز دارای دو کارخانه تولید آسفالت در شرق اهواز است که در دو شیفت ۱۰ ساعتی در حال فعالیت است با این حال با توجه به بعد مسافت و احتمال سرد شدن آسفالت در حال انجام مناقصه برای ایجاد یک کارخانه آسفالت جدید برای استقرار در غرب اهواز هستیم تا آسفالت با کیفیت بهتری اجرا شود.

وی افزود: با توجه به اینکه آسفالت معابر یکی از مهمترین دغدغه‌های شهروندان و از اولویت‌های شهرداری در سال جاری است تلاش کردیم میزان تولید آسفالت را افزایش دهیم تا بتوانیم نیاز شهر را برطرف نمائیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز ادامه داد: طی شش ماه نخست سال جاری ۹۹ هزار و ۱۱۵ تن آسفالت در سازمان عمران تولید شده است که نسبت به مدت مشابه در ۱۴۰۰ افزایش سه برابری و نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ افزایش دو برابری داشته است.

سعیدی تاکید کرد: میزان تولید آسفالت در شش ماه نخست سال جاری نسبت میزان تولید در ۱۲ ماه سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی و نسبت به کل سال ۱۴۰۰ افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۶۱۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت توسط سازمان عمران انجام شده و پیش بینی می‌شود با توجه به میزان تولید آسفالت تا پایان سال به ۹۸۰ هزار متر مربع برسد در حالی که علاوه بر سازمان عمران شهرداری اهواز با ده پیمانکار برای اجرای عملیات آسفالت انعقاد کرده است و این ده پیمانکار نیز در مجموع معادل سازمان عمران عملیات آسفالت انجام داده‌اند.