خانواده شهدا پرچم‌های برافراشته ایثار و شهادت در شهرها هستند
خانواده شهدا پرچم‌های برافراشته ایثار و شهادت در شهرها هستند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمد مهدی احمدی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان‌_ در دیدار با خانواده شهید طلبه علیرضا ایرانپور، اظهار کرد: خانواده شهدا در امتحان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب پیروز بوده‌اند و مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. وی افزود: خانواده‌های شهدا، مظهر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمد مهدی احمدی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان‌_ در دیدار با خانواده شهید طلبه علیرضا ایرانپور، اظهار کرد: خانواده شهدا در امتحان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب پیروز بوده‌اند و مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: خانواده‌های شهدا، مظهر صبر و بردباری جامعه هستند و نقش مهم و سازنده‌ای در حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی دارند.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: خانواده شهدا در امتحان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب پیروز بوده و مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. رشادت و ایثارگری شهدا در هشت سال دفاع مقدس با هیچ زبانی قابل وصف نیست چراکه نثار جان بالاترین ایثار و از خودگذشتگی شهدا بوده است.

احمدی شهدا را بزرگ شده مکتب حسینی معرفی و اضافه کرد: شهدا اسطوره‌های مقاومت و ایثار هستند که با اطاعت از ولی امر خود و با تکیه بر آموزه‌های دینی راه شهادت را انتخاب کردند.

خانواده شهدا پرچم‌های برافراشته ایثار و شهادت در شهرها هستند

وی بیان کرد: خون پاک شهدا در رگ‌های این ملت وجود دارد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

به گزارش ایمنا، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با خانواده شهید طلبه علیرضا ایرانپور دیدار و گفت‌وگو کردند.