حفر چهار حلقه چاه‌ جذبی در جنوب غرب تبریز با هدف مدیریت آب‌های سطحی
حفر چهار حلقه چاه‌ جذبی در جنوب غرب تبریز با هدف مدیریت آب‌های سطحی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: چهار حلقه چاه‌ جذبی در جنوب غرب تبریز با هدف جمع آوری آب های سطحی ناشی از بارش باران و پیشگیری از تجمع آب های سطحی احداث می شود. به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ اظهار کرد: خدمات‌رسانی مطلوب با هدف افزایش رفاه عمومی از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: چهار حلقه چاه‌ جذبی در جنوب غرب تبریز با هدف جمع آوری آب های سطحی ناشی از بارش باران و پیشگیری از تجمع آب های سطحی احداث می شود.

به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ اظهار کرد: خدمات‌رسانی مطلوب با هدف افزایش رفاه عمومی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان و از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسوولان مدیریت شهری در تبریز به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه چاه های جذبی علاوه بر جلوگیری از آبگرفتگی معابر ، در جمع آوری آب باران از سطح زمین ، جلوگیری از هدررفت آبهای سطحی و افزایش آب های زیرزمینی نقش مؤثر را ایفا می کنند، افزود:  ایده حفر چاه های جذبی توسط شهرداری تبریز برای اولین بار در کشوراجرا گردید که در بودجه سال جاری منطقه قرار گرفته است.

آدی‌بیگ با بیان اینکه اعتبار احداث چهار حلقه چاه جذبی ۱۲ میلیارد پیش بینی شده بود، عنوان کرد: یک حلقه چاه در محله خلجان در کوی شهریار و سه حلقه چاه نیز در اول اتوبان شهید کسایی با عمق ۸ تا ۱۳ متر و قطر ۹۰ سانتیمتر احداث شده است.