پیشرفت ۵۰ درصدی احداث بازارچه محلی در خیابان شهید صمدی
پیشرفت ۵۰ درصدی احداث بازارچه محلی در خیابان شهید صمدی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز از پیشرفت ۵۰ درصدی احداث بازارچه محلی در خیابان شهید صمدی خبر داد. به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: بازارچه محلی در خیابان شهید صمدی با هدف ایجاد رفاه شهروندان و توسعه امکانات در سطح محلات و پیشگیری از سفرهای داخل شهری در ابعاد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز از پیشرفت ۵۰ درصدی احداث بازارچه محلی در خیابان شهید صمدی خبر داد.

به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: بازارچه محلی در خیابان شهید صمدی با هدف ایجاد رفاه شهروندان و توسعه امکانات در سطح محلات و پیشگیری از سفرهای داخل شهری در ابعاد ۵۰۰ مترمربع در حال احداث است.

وی اعتبار احداث این بازارچه محلی را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این بازارچه در ۳۲ غرفه با ابعاد سه در سه احداث خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ ادامه داد: این اقدام در راستای اجرای طرح های محله محور و توانمند سازی محلات و جلوگیری از کاهش ترافیک شهری، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه، در حال اجرا است.

آدی بیگ عنوان کرد: اجرای سیمان کاری دیوارهای بازارچه صمدی، تداوم عملیات اجرای بلوک سیمانی و دیوار آجری، اجرای بادبند و نبش کشی پیرامون بازارچه و خاکبرداری محوطه بازارچه از دیگر کارهای صورت گرفته  در این بازارچه است.

سازه این بازارچه، اسکلت آماده فلزی بوده و پیش بینی شده است که اطراف بازارچه محلی در ۲۰۰ متر مربع محوطه سازی و تبدیل به پیاده راه شود.