تقدیر شهردار منطقه ۱۵ از ایثارگری و فداکاری آتش‌نشانان به عنوان قهرمان شهر
تقدیر شهردار منطقه ۱۵ از ایثارگری و فداکاری آتش‌نشانان به عنوان قهرمان شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن گرامیداشت روز آتش نشانی با حضور در ایستگاه شماره ۱۵ آتش نشانی منطقه با نکوداشت یاد وخاطره همه شهدا از جمله شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو گفت: شغل آتش نشانی کار پرخطر  و ویژه ای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن گرامیداشت روز آتش نشانی با حضور در ایستگاه شماره ۱۵ آتش نشانی منطقه با نکوداشت یاد وخاطره همه شهدا از جمله شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو گفت: شغل آتش نشانی کار پرخطر  و ویژه ای است که در هر مرحله نیاز به شجاعت و روحیه ایثارگری دارد.

محمد شیری از تلاش و پشتکار آتش‌نشانان در نجات جان مردم تقدیر کرد و گفت: آتش‌نشانان با ایثار و ازخودگذشتگی برای نجات جان مردم تلاش می‌کنند.

وی در این بازدید افزود: معتقدم همه روزها روز شما آتش‌نشانان است چراکه در طول سال شبانه روز زندگی خود را وقف آرامش خاطر مردم کرده‌اید.

شهردار منطقه ۱۵ اضافه کرد: توانایی و علاقه‌مندی دو مؤلفه مهم موفقیت در کار است و کار آتش‌نشانی یک شغل نیست بلکه عشق و علاقه به میهن و نوعی میهن‌پرستی است شما عزیزان برای حفظ جان انسان‌ها از جان ‌خود می گذرید و به‌معنای واقعی خط مقدم قرار دارید.

همچنین محمد شیری شهردار منطقه با هدف تکریم و تعظیم خانواده معزز شهدا در منزل دو خانواده معظم شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، شهید فریدون علی تبار و شهید محسن قدیانی حاضر شد و ضمن دیدار با آنان،  از تلاش مجاهدانه شهدای آتش نشان تقدیر کرد.

شهدای آتش نشان فریدون علی تبار و محسن قدیانی ۳۰ دی سال ۱۳۹۵ در حادثه پلاسکو به همراه ۱۴ آتش نشان فداکار دیگر  به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

انتهای پیام/