اجرای پویش ساخت روزنامه دیواری در مدارس منطقه ۱۳
اجرای پویش ساخت روزنامه دیواری در مدارس منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: به دلیل اهمیت انتقال ارزش‌های انقلاب و نظام به قشر کودک و نوجوان، پویش روزنامه دیواری با تهیه روایت تصویری از وقایع تاریخی انقلاب و مشارکت نوجوانان در مدارس این منطقه در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: به دلیل اهمیت انتقال ارزش‌های انقلاب و نظام به قشر کودک و نوجوان، پویش روزنامه دیواری با تهیه روایت تصویری از وقایع تاریخی انقلاب و مشارکت نوجوانان در مدارس این منطقه در حال برگزاری است.

او افزود: این اقدام با هدف آشنایی نوجوان با وقایع انقلابی دهه ۵۷ و همچنین دستاورد های این واقعه مهم تاریخی برگزار و تا کنون با استقبال خوب نوجوانان همراه بوده است.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اجرای ویژه برنامه های دهه فجر به صورت پایلوت در هر ناحیه یک مدرسه اظهار داشت :این جشن همراه با برنامه های معرفتی، فرهنگی و هنری و تفریحی و سرگرمی تا نشاط ایام پیروزی انقلاب اسلامی در فضای مدارس ایجاد شود.  

وی با بیان اینکه پویش «ایران آینده» با محور ارسال آثار دانش‌آموزی انجام خواهد شد اضافه کرد: غرفه‌های دانش‌آموزی و کودک در پردیس فرهنگی منطقه ۱۳ همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا خواهد شد تا دانش‌آموزان در این غرفه‌ها حضور یابند.

شهردار منطقه ۱۳، کمک به آذین بندی مدارس طرح شهردار مدرسه را از دیگر برنامه های اداره اموزش شهروندی منطقه ۱۳ به مناسبت دهه فجر اعلام کرد.

انتهای پیام/