تعداد زیادی از کودکان کار عملاً تکدی‌گری می‌کنند/ مقابله با تکدی‌گری مطالبه مردم از مدیریت شهری
تعداد زیادی از کودکان کار عملاً تکدی‌گری می‌کنند/ مقابله با تکدی‌گری مطالبه مردم از مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، ناصر امانی در گفت و گو با خبرنگار شهر، درخصوص ساماندهی متکدیان، معتادان متجاهر و کودکان کار توسط شهرداری تهران اظهار کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی مسائل متعددی در سطح شهر دیده می‌شود و باید ساماندهی بخش‌های مختلف را به صورت یکپارچه ببینیم. رئیس کمیته منابع انسانی و تشریفات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

ناصر امانی در گفت و گو با خبرنگار شهر، درخصوص ساماندهی متکدیان، معتادان متجاهر و کودکان کار توسط شهرداری تهران اظهار کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی مسائل متعددی در سطح شهر دیده می‌شود و باید ساماندهی بخش‌های مختلف را به صورت یکپارچه ببینیم.

رئیس کمیته منابع انسانی و تشریفات شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مسئولیت شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، یادآور شد: قرار بر این بود شهردار، دستگاه‌های همکار و مسئول را برای ساماندهی آسیب‌ها گردهم بیاورد و تکالیف هریک را مشخص کند تا راهکارهای هریک از بخش‌ها مشخص شود.

وی با بیان اینکه کودکان کار و متکدیان ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند، تصریح کرد: عملاً تعداد زیادی از کودکان کار، تکدی‌گری می‌کنند؛ شاید در چهارراه‌ها با دستمال شیشه خودروها را پاک می‌کنند اما بسیاری از آنها از خودروها آویزان می‌شوند و از مردم پول می‌گیرند و این تفاوتی با تکدی‌گری ندارد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید آسیب‌های اجتماعی را به عنوان یک بسته مستقل مورد بررسی قرار داد، گفت: باید هریک از این بخش‌ها ریشه‌یابی شود و برای رفع و ساماندهی آنها برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

وی با اشاره به تلاش ها درخصوص ساماندهی کودکان کار با همکاری دستگاه‌های مسئول و با نظارت شهردار، تصریح کرد: امیدواریم این مهم سریع تر محقق شود و شاهد اثرات آن باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه کمک به متکدیان باید ضد ارزش تلقی شود، گفت: یکی از مطالبات مردم ساماندهی متکدیان است زیرا از تکدی‌گری ناراحت هستند. در مواردی که با شهرداری و شورا مطرح می‌کنند، تکدی‌گری را ضد ارزش می‌دانند؛ لذا باید اقدامات لازم برای کاهش و یا رفع این آسیب اجتماعی انجام شود.

انتهای پیام/