تشکیل قرارگاه اجتماعی اقدام بسیار خوبی است
تشکیل قرارگاه اجتماعی اقدام بسیار خوبی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، نرگس معدنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با تأکید بر اهمیت ارائه گزارشات اقدامات انجام شده ذیل قرارگاه اجتماعی شهر تهران تاکید کرد: درخواست ما این بود که شهردار تهران در صحن شورا حضور پیدا کند و گزارشی از جلسات قرارگاه اجتماعی در مدت‌های اخیر را ارائه دهد. قرار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

نرگس معدنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با تأکید بر اهمیت ارائه گزارشات اقدامات انجام شده ذیل قرارگاه اجتماعی شهر تهران تاکید کرد: درخواست ما این بود که شهردار تهران در صحن شورا حضور پیدا کند و گزارشی از جلسات قرارگاه اجتماعی در مدت‌های اخیر را ارائه دهد. قرار بر این بود در دویست و یکمین جلسه شورا از شهردار دعوت شود اما به دلیل برنامه‌های کاری به هفته آینده موکول شد.

معدنی‌پور با تأکید بر اینکه تشکیل قرارگاه اجتماعی اقدام بسیار خوبی بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدیریت یکپارچه شهری وجود ندارد، قاعدتاً باید برای موضوعاتی که متولی مشخصی ندارند و دستگاه‌های متعددی در آن زمینه نقش و وظیفه دارند، دستگاه‌ها کنار یکدیگر قرار بگیرند؛ لذا تشکیل قرارگاه اجتماعی اقدام مثبتی بوده اما اینکه چه اقداماتی صورت گرفته و هریک از دستگاه‌ها تا چه اندازه به وظایف خود عمل کرده‌اند، نیازمند ارائه گزارش است.

انتهای پیام/