تخصیص وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای تاکسی‌های فرسوده
تخصیص وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای تاکسی‌های فرسوده

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محسن امیدوارحسینی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر و با بیان اینکه اعطای تسهیلات به رانندگان تاکسی‌های فرسوده در چند مرحله صورت می‌گیرد، گفت: در راستای بهبود وضعیت ناوگان فعال در حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج و در مرحله اول به هر راننده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محسن امیدوارحسینی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر و با بیان اینکه اعطای تسهیلات به رانندگان تاکسی‌های فرسوده در چند مرحله صورت می‌گیرد، گفت: در راستای بهبود وضعیت ناوگان فعال در حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج و در مرحله اول به هر راننده ۲۰۰ میلیون تومان  وام با کارمزد ۴ درصد برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده اختصاص می‌یابد. این موضوع کمک بزرگی به بهبود وضعیت حمل و نقل در شهر کرج است.  

وی با اشاره به در نظر گرفتن شرایط مالی رانندگان تاکسی اظهار داشت: این وام با اقساط بلندمدت در نظر گرفته شده که در نهایت بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماهه خواهد بود. شهرداری کرج وظیفه خود می داند که در این زمینه بیشترین مساعدت را با تاکسیرانان کرجی داشته باشد.  

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در انتها تاکید کرد: تاکسیرانان متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر  یا ثبت نام می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۱ به واحد نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی سازمان مراجعه کنند.  

منتشر شده در ۳۰ مهر ۱۴۰۲