ایجاد خط ویژه اتوبوس برای کلانشهر کرج ضروری اما کافی نیست!
ایجاد خط ویژه اتوبوس برای کلانشهر کرج ضروری اما کافی نیست!

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش کرج امروز سعیدی سیرائی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: پروژه خط ویژه اتوبوس تندرو با سرعت خوبی در حال اجراست. وی بیان کرد: قطعا با بهره‌برداری از این پروژه از حجم ترافیک کلانشهر کرج کاسته می‌شود اما باز هم با معضل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش کرج امروز سعیدی سیرائی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: پروژه خط ویژه اتوبوس تندرو با سرعت خوبی در حال اجراست.

وی بیان کرد: قطعا با بهره‌برداری از این پروژه از حجم ترافیک کلانشهر کرج کاسته می‌شود اما باز هم با معضل ترافیک روبرو خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: به تبع رشد همزمان جمعیت و خودرو متاسفانه شاهد افزایش گره‌های ترافیکی هستیم که حل آن نیازمند «تغییر نگاه مسئولان و مردم» و البته اقدامات فرهنگی است.

سعیدی سیرائی ادامه داد: مسئولان از این جهت که از سال‌ها قبل باید با آینده‌نگری به فکر موضوع افزایش جمعیت و ترافیک بودند و مردم از این جهت که با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانند در کاهش ترافیک نقش ویژه‌ای داشته باشند.

وی یادآور شد: امیدوارم با انجام کارهای زیرساختی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در مدل‌های مختلف، بهره‌برداری کامل از مترو، بهره‌برداری از آزادراه‌شمالی کرج، ایجاد خطوط ویژه، افزایش پارکینگ‌ها و … شاهد کاهش معضل ترافیک در این کلانشهر باشیم.

منتشر شده ۱۴ بهمن ۱۴۰۲