تقاطع غیرهمسطح شهید فخری‌زاده در منطقه ۴ اصفهان احداث می‌شود
تقاطع غیرهمسطح شهید فخری‌زاده در منطقه ۴ اصفهان احداث می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن زمانی امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در آئین بهره‌برداری از خیابان گل‌ها و آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه حفاظتی در منطقه ۴ شهرداری اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) اظهار کرد: منطقه ۴ دومین منطقه به لحاظ وسعت و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن زمانی امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در آئین بهره‌برداری از خیابان گل‌ها و آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه حفاظتی در منطقه ۴ شهرداری اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) اظهار کرد: منطقه ۴ دومین منطقه به لحاظ وسعت و نخستین منطقه از نظر عرصه فضای سبز است و موقعیت جغرافیایی خاصی دارد.

وی با بیان اینکه طبق آخرین آمار جمعیت منطقه ۴ حدود ۱۴۰ هزار نفر است، افزود: این منطقه از ۱۷ محله تشکیل شده است و بودجه سال جاری آن ۸۳۴ میلیارد تومان است که پس از اصلاح بودجه به ۱,۰۳۰ میلیارد تومان رسید و نسبت به سال قبل که ۴۷۷ میلیارد تومان بود، بیش از دو برابر شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که مدیریت شهری به‌خاطر پروژه‌های قابل توجهی که در این منطقه تعریف شده است، حساب ویژه‌ای برای این منطقه باز کرده‌اند.

زمانی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های شاخص منطقه ۴، تعریض رینگ چهارم شهر اصفهان حدفاصل کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ است، تصریح کرد: این محدوده حدفاصل پل شهید سلیمان تا بلوار رضوان را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده احداث تقاطع غیرهمسطح شهید فخری‌زاده از روشن‌دشت به سمت میدان انرژی هسته‌ای را خواهیم داشت که این تقاطع مشابه پل اشکاوند در منطقه ۶ با ابعاد گسترده‌تر است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با اشاره به افتتاح بلوار گل‌ها گفت: طول این بلوار ۱۱۰۰ متر و عرض آن ۵۶ متر است که برای برای تملک آن ۸٠ میلیارد تومان و برای احداث آن ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است و در مجموع این پروژه با ۱٠۵ میلیارد تومان اجرا شد تا خیابان ولی‌عصر (عج) را به بلوار رضوان متصل و دسترسی خوبی ایجاد کند، بنابراین اهالی روشن‌دشت می‌توانند مستقیم از محله خود به بلوار رضوان و رینگ متصل شوند.

زمانی با بیان اینکه رفیوژ میانی بلوار گل‌ها ۱۵ متر و باند هر بلوار ۱۲ متر است، ادامه داد: در حاشیه معبر اصلی سه فضا شامل پیاده‌روی پنج متری، باند دوچرخه دو متری و فضای سبز ۲.۵ نیم متری تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه این منطقه در طول سال‌های گذشته نسبت به توسعه منطقه به سمت شرق اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: توسعه میدان شهدای هسته‌ای و تملک و آزادسازی این محور کار بسیار سختی بود، اما میدان شکل خوبی گرفت، به‌طوری که در این محل اتصال منطقه ۴ به ۱۵ شهرداری انجام می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است…