تخصیص صحیح منابع و تمکین از برنامه بالادستی برای ارائه مطلوب خدمات شهری
تخصیص صحیح منابع و تمکین از برنامه بالادستی برای ارائه مطلوب خدمات شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی اعتصامی ظهر امروز _پنج‌شنبه بیست‌وسوم آذر_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اصفهان که در محل سالن اجتماعات قطار شهری برگزار شد، با بیان اینکه دو سال و دو ماه در اداره نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان فعالیت داشتم، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی اعتصامی ظهر امروز _پنج‌شنبه بیست‌وسوم آذر_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اصفهان که در محل سالن اجتماعات قطار شهری برگزار شد، با بیان اینکه دو سال و دو ماه در اداره نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان فعالیت داشتم، اظهار کرد: در دین اسلام به موضوع خدمت و خدمت‌گزاری توجه زیادی شده، همچنین بزرگ‌ترین و بالاترین نعمت خدمت‌گزاری به مردم است.

وی افزود: شناسایی خدمات شهرداری از مأموریت‌های سازمان در دوره اخیر بود که با احصای آن به ۳۸٠ خدمت رسیدیم، همچنین بعضی از آن‌ها عناوین کلی از جمله مبلمان شهری و ترافیک بود که آن‌ها را نیز یک نوع خدمت در نظر گرفتیم.

مدیرکل جدید برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تاکید کرد: خدمات شهرداری تنوع زیادی دارد که با انجام حداکثری آن می‌توانیم شعار «اصفهان من شهر زندگی» را محقق کنیم، همچنین اصفهان شهر حداکثرها بوده و شهر حداقل‌ها نیست، زیرا در قدیم نیز اصفهان به عنوان یک شهر حداکثری تلقی شده است.

اعتصامی گفت: در مسئولیت جدید نیز هدف این است که با تخصیص صحیح منابع و تمکین از برنامه بالادستی خدمات شهرداری را به بهترین نحو ارائه دهیم، زیرا اصفهان و شهروندان آن مستحق بهترین‌ها هستند.

وی ادامه داد: از مدیران شهری تقاضا دارم برنامه بالادستی را مد نظر داشته باشند، همچنین دست یاری به سمت تمام مدیران شهری دراز می‌کنم.

مدیرکل جدید برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش سال گذشته ۲۲۸ عنوان دوره آموزشی و از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳۱ عنوان دروه‌های آموزشی را در حوزه‌های مختلف برگزار کردیم، همچنین سامانه جدید آموزشی نصب شد.

اعتصامی گفت: اصفهان بیشترین جایزه را در بخش نهادهای عمومی دریافت کرد و این از جمله افتخارات بزرگی بود که در این دوره نصیب شهرداری اصفهان شد.

وی با بیان اینکه در حوزه ساختار با نگاه رفع مشکلات، کمیته ساختار تشکیل دادیم و پیشنهادهای بهبودی آماده شد، افزود: رویدادهایی در حوزه معماری و هوشمندسازی شهر اتفاق افتاد که نرم‌افزار «اصفهان من» یکی از موفقیت‌های آن بود، همچنین سامانه میز خدمت شهرداری اصفهان را نیز تقویت کردیم.