تامین روشنایی خیابان‌ها و آبیاری نوین عرصه‌های سبز
تامین روشنایی خیابان‌ها و آبیاری نوین عرصه‌های سبز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی  طی بازدید و ارزیابی از فعالیت های صورت گرفته در ناحیه ۶ منطقه بر لزوم آبیاری نوین عرصه سبز اراضی شرق به عنوان گنجینه ارزشمند شهری و سبزتر شدن معابر و کوچه ها با هدف افزایش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی  طی بازدید و ارزیابی از فعالیت های صورت گرفته در ناحیه ۶ منطقه بر لزوم آبیاری نوین عرصه سبز اراضی شرق به عنوان گنجینه ارزشمند شهری و سبزتر شدن معابر و کوچه ها با هدف افزایش زیبایی های بصری و ایجاد جاذبه گردشکری در منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به احداث بوستان ایثار، کاشت نهال در مقبره شهدا، در کنار عرصه جنگلی این ناحیه، حفظ و نگهداری فضاهای سبز را در اولویت فعالیت ها برشمرد.

شهردار منطقه ۱۴ در ادامه با مثبت برشمردن عملیات روشن تر شدن خیابان های این بخش از منطقه چون خیابان تختی که پس از سالها محقق شد و رضایت شهروندان و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی را به همراه داشته است، بر ضرورت تامین روشنایی معابر و بوستان ها به لحاظ افزایش ضریب امنیت و ایمنی در راستای طرح تحول بیستگانه تاکید کرد.

وی درخصوص تسریع اتمام عملیات مناسب سازی محورهای شرقی منتهی به بزرگراه بسیج به منظور روانسازی و کاهش مخاطرات ترافیکی تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/