پروژه مرمت کانال‌های اصلی جمع‌آوری آب‌های سطحی منطقه ۳ در حال اجرا است
پروژه مرمت کانال‌های اصلی جمع‌آوری آب‌های سطحی منطقه ۳ در حال اجرا است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمران در این زمینه  اظهار داشت: با فرارسیدن فصل پاییز و بارش های فصلی، پروژه عملیات اجرایی ترمیم و مرمت مجاری شبکه اصلی در کانال های زرگنده و مجتبایی در مراحل پایانی است. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمران در این زمینه  اظهار داشت: با فرارسیدن فصل پاییز و بارش های فصلی، پروژه عملیات اجرایی ترمیم و مرمت مجاری شبکه اصلی در کانال های زرگنده و مجتبایی در مراحل پایانی است.  

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: روباز بودن کانال ها علاوه بر احتمال سرریز شدن در زمان های بارش های فصلی، ایجاد آلودگی و خطرات احتمالی را به همراه دارد که این منطقه به منظور کاهش این خطرات تمهیداتی را پیش بینی کرده است.  
فرهادیان به مرمت دیواره ها و کف کانال های روباز سطح منطقه اشاره کرد و افزود: اکثر نقاط منطقه ۳ درشیب قرار گرفته که همین امر باعث شده آب های سطحی، فاضلاب و آلودگی های شهری از مناطق بالادستی به این منطقه سرازیر شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: دیواره ها و کف کانال زرگنده در دو فاز، حدفاصل صدر تا خیابان مینا و حدفاصل خیابان های مینا تا میرداماد و کانال مجتبایی در محدوده خیابان جلفا مرمت شده است.

انتهای پیام/