امکانات مناسب مجموعه ورزشی صائب تبریزی برای استفاده شهروندان
امکانات مناسب مجموعه ورزشی صائب تبریزی برای استفاده شهروندان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز امکانات و فضای موجود در مجموعه ورزشی صائب تبریزی را برای استفاده شهروندان مناسب خواند. به گزارش شهریار، پرویز هادی صبح امروز در بازدید از پروژه های عمرانی و ورزشی شهرداری منطقه ۲ تبریز، احداث مجموعه ورزشی صائب تبریزی در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز امکانات و فضای موجود در مجموعه ورزشی صائب تبریزی را برای استفاده شهروندان مناسب خواند.

به گزارش شهریار، پرویز هادی صبح امروز در بازدید از پروژه های عمرانی و ورزشی شهرداری منطقه ۲ تبریز، احداث مجموعه ورزشی صائب تبریزی در کوی دادگستری را از جمله برنامه های مدنظر مدیریت شهری در راستای توسعه فضاها و زیرساختهای ورزشی شهر عنوان کرد که توسط شهرداری منطقه ۲ به اجرا درآمده است.

وی با قدردانی از تلاش های شهردار منطقه ۲ تبریز، ورزش را دارای اهمیت بالایی در سلامت جسمی و روحی شهروندان دانست و افزود: باید با توسعه زیرساخت‌های ورزشی، به حد استاندارد جهانی برسیم.

مجموعه ورزشی صائب تبریزی واقع در کوی دادگستری، نخستین زمین استاندارد مینی فوتبال کشور را دارد که توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز احداث شده است. این مجموعه همچنین دارای زمین والیبال و بسکتبال با کفپوش مخصوص فضای باز است که قابلیت جابجایی دارد.

دو رختکن آماده و دو رختکن در حال احداث، بوفه، دو میز پینگ پنگ و دو میز فوتبال دستی از جمله امکانات موجود در این مجموعه ورزشی است.