بیش از ۶۵ هزار مترمکعب بتن‌ریزی در آزادراه‌ شمالی
بیش از ۶۵ هزار مترمکعب بتن‌ریزی در آزادراه‌ شمالی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اذعان کرد: میزان عملیات خاکبرداری روزانه در این پروژه ۳۰ هزار متر مکعب و مجموعا ۴ میلیون متر مکعب بوده است. وی، آزادراه شمالی را به واسطه اجرای بزرگترین عملیات صخره برداری در استان از طریق ۱۵ تن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اذعان کرد: میزان عملیات خاکبرداری روزانه در این پروژه ۳۰ هزار متر مکعب و مجموعا ۴ میلیون متر مکعب بوده است.

وی، آزادراه شمالی را به واسطه اجرای بزرگترین عملیات صخره برداری در استان از طریق ۱۵ تن مواد منفجره ویژه و بی نظیر عنوان کرد و ادامه داد: از این طریق ۷۰ هزار متر مکعب انفجار صخره صورت گرفته است.

این مسئول میزان تولید آسفالت انجام گرفته در آزادراه شمالی را نیز عنوان کرد و افزود: حدود ۱۲۰ هزار تن آسفالت در تمامی مسیر پروژه ظرف سه ماه پخش شده است.

کیانی، تولید این میزان آسفالت را توسط کارخانه آسفالت شرکت آزادراه شمالی ذکر کرد و ادامه داد: تولید و توزیع این میزان آسفالت در زمان مذکور بسیار قابل توجه می باشد.

به گفته شهردار کرج، تزریق ریالی به پروژه از مهمترین موتورهای محرک در دوره ششم مدیریت شهری کرج بوده است که بر این اساس مطالبات قبلی پیمانکار به مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان بوده و کل بودجه مصوب ۵۴۰ میلیارد تومان و این از ارزشمندترین اقدامات انجام گرفته در این طرح بوده است.

گفتنی است فاز نخست پروژه آزادراه شمالی طی هفته جاری با حضور مسئولان شهری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

منتشر شده در تاریخ ۶ آذر ماه ۱۴۰۲