بهسازی پل‌های عابر پیاده و پله‌برقی‌ها در سطح شهر قم
بهسازی پل‌های عابر پیاده و پله‌برقی‌ها در سطح شهر قم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علیرضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت توجه به سیما و منظر شهری و آسایش شهروندان در استفاده از پل‌های عابر پیاده اظهار کرد: بهسازی، نوسازی، نظافت و رسیدگی به پل‌های عابر پیاده و پله‌برقی‌ها در سطح شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علیرضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت توجه به سیما و منظر شهری و آسایش شهروندان در استفاده از پل‌های عابر پیاده اظهار کرد: بهسازی، نوسازی، نظافت و رسیدگی به پل‌های عابر پیاده و پله‌برقی‌ها در سطح شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی افزود: در راستای پیشگیری از حوادث و خدمات‌رسانی به شهروندان در پل‌های عابر پیاده که پله برقی و آسانسور دارد، یک فرد به عنوان نگهدارنده در مجاورت پل مستقر است و در صورت وجود مشکل به آن رسیدگی می‌کند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت وجود مشکل یا پیشنهاد در خصوص پل‌های عابرپیاده در سطح شهر، موضوع را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

خلیلی ادامه داد: این مهم توسط کارگروه‌هایی متشکل از پلیس راهور، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان حمل‌ونقل ترافیکی بررسی شده است و طبق اولویت و درخواست‌های مردم در برنامه کاری قرار خواهد گرفت.