جایزه مصطفی (ص) زمینه را برای جایزه اصفهان فراهم کرد
جایزه مصطفی (ص) زمینه را برای جایزه اصفهان فراهم کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _چهارشنبه هفدهم آبان_ در نشست طراحی جایزه بزرگ اصفهان با بیان اینکه از سال گذشته ایده‌ای مطرح شد که جایزه‌ای برای اصفهان طراحی شود، اظهار کرد: میراث اصفهان یکی از مواردی است که این شهر را از گذشته تاکنون مطرح کرده است. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _چهارشنبه هفدهم آبان_ در نشست طراحی جایزه بزرگ اصفهان با بیان اینکه از سال گذشته ایده‌ای مطرح شد که جایزه‌ای برای اصفهان طراحی شود، اظهار کرد: میراث اصفهان یکی از مواردی است که این شهر را از گذشته تاکنون مطرح کرده است.

وی افزود: بخشی از میراث دست‌نیافتنی اصفهان، چهره‌های معتبر علمی و فرهنگی بوده است، اما انفصالی به وجود آمده که دلیل آن ترویج ندادن موضوع و نبود شبکه‌سازی مؤثر و بازخوانی هویت است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم برندسازی تصریح کرد: جایزه مصطفی در شهر اصفهان تصویرسازی خوبی ایجاد کرد و ملموس‌تر شدن بُعد ملی این جایزه برای شهر و شهروندان موجب شد تا ایده و طرح جایزه بزرگ اصفهان به کتابت درآید و مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این سوال مطرح است که آیا امکان برگزاری جایزه مصطفی (ص) در شهر اصفهان وجود دارد یا رویایی برای ۴۰ سال آینده وجود دارد تا این جایزه ادامه‌دار باشد؟؛ از این‌رو باید برای این جایزه چنین رویدادی ترسیم شود.

نباتی‌نژاد با اشاره به اینکه اتفاقات مهم و بزرگی مانند میدان‌گاه مشاهیر در شهر اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این طرح تونل زمانی از مشاهیر اصفهان که عناوین ملی و بین‌المللی کسب کرده‌اند، شکل گرفته است که با جایزه اصفهان ارتباط دارد.