بهبود تردد وسایل نقلیه با اصلاح هندسی پل‌های شهر اهواز
بهبود تردد وسایل نقلیه با اصلاح هندسی پل‌های شهر اهواز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حمید دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت و وسایل نقلیه و به تبعیت آن تردد بیشتر خودرو از روی پل‌ها، پل‌های قدیمی اهواز نیازمند بررسی بیشتر بود تا بتوانیم در راستای روان‌سازی ترافیک و تسهیل تردد شهروندان تلاش کنیم. وی افزود: در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حمید دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت و وسایل نقلیه و به تبعیت آن تردد بیشتر خودرو از روی پل‌ها، پل‌های قدیمی اهواز نیازمند بررسی بیشتر بود تا بتوانیم در راستای روان‌سازی ترافیک و تسهیل تردد شهروندان تلاش کنیم.

وی افزود: در همین راستا اصلاح هندسی و تعریض پل‌های علوی و راهنمایی و رانندگی در دست اقدام قرار گرفت، مطالعات پل علوی به دست مشاور در حال تکمیل است و اسناد مناقصه پل راهنمایی و رانندگی با نهایی شدن آن‌ها در طول هفته جاری در سایت شهرداری قرار خواهد گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: با توجه به شرایط ترافیکی پل هفتم (پل علی بن مهزیار) مطالعات اصلاح هندسی و طراحی لوبر به وسیله مشاور پروژه در حال انجام است و تا پانزدهم مهرماه به پایان خواهد رسید.

دغاغله تصریح کرد: پل نورد یکی دیگر از پل‌هایی است که تعمیر و تعریض آن در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، اما با توجه به حجم بالای تردد در حال حاضر به دنبال شناسایی مسیرهای جانشین برای تردد وسایل نقلیه هستیم تا بتوانیم عملیات اجرایی پروژه را انجام دهیم، علاوه بر آن در تقاطع شهید بندر نیز با جابه‌جایی تیرهای برق ۲۰ درصد باقیمانده پروژه اجرایی خواهد شد.