برگزاری جلسه مجمع مشورتی و تخصصی محلات بیست‌گانه منطقه ۴
برگزاری جلسه مجمع مشورتی و تخصصی محلات بیست‌گانه منطقه ۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، شهردار منطقه ۴ ضمن گزارش عملکرد درخصوص روند امور در این منطقه گفت: این منطقه با ویژگی های شاخصی از جمله وسعت، مساحت، نقاط گردشگری، جمعیت و فرهنگ های مختلف مردمی منطقه ای خاص با تفکرات، مطالبات و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، شهردار منطقه ۴ ضمن گزارش عملکرد درخصوص روند امور در این منطقه گفت: این منطقه با ویژگی های شاخصی از جمله وسعت، مساحت، نقاط گردشگری، جمعیت و فرهنگ های مختلف مردمی منطقه ای خاص با تفکرات، مطالبات و خواست های بیشمار مردمی روبرو است و این امر خدمات رسانی در این نقطه از شهر را متمایز می سازد.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: خوشبختانه در سال ۱۴۰۱ تمام پروژه هایی که تا آن زمان و در دوران مدیریت های گذشته نیمه تمام مانده بود با یاری خداوند و مساعدت خدمتگزاران ساعی این منطقه تمامی تکمیل شد و هیچ پروژه نیمه کاره ای از سال گذشته باقی نماند.

وی ادامه داد: در سال جدید نیز پروژه های دیگری آغاز به کار کرد که تعدادی از آنها رو به اتمام است و مابقی نیز باسرعت در حال پیشرفت است.

کمالی زاده بیان کرد: رضایت شهروندان و خشنودی ایشان از اجرای این پروژه ها انگیزه بالایی می شود که کار خدمت رسانی را با همتی بالاتر و شوقی بسیار ادامه دهیم و در این راه شاکر خداوند هستیم که ما را به عنوان نمایندگان این مردم لایق خدمت رسانی دانست.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به برخی از پروژه های آتی در این منطقه عنوان کرد: در ناحیه پنج این منطقه دو پروژه بسیار مهم را خواهیم داشت که آن احداث دو تقاطع غیرهمسطح خواهد بود که بار بالایی در کاهش ترافیک و روانی تردد در معابر را در پی خواهد داشت.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تشکیل چنین جلساتی به آن دلیل است که پروژه های آتی در هر ناحیه و هر محله مشخص شده و پیشرفت و چگونگی انجام آن مرتب رصد شود. اینگونه جلسات درخصوص روند مباحث پروژه های پیشنهادی سال آینده تشکیل می شود و خبر خوش اینکه در سال آینده بودجه این پروژه ها بیشتر خواهد شد و توقع می رود که موفقیت ها و انجام امور نیز به همین منوال بیشتر و کارآمدتر باشد.

در ادامه این جلسه نمایندگان و معتمدین محلی هر یک جداگانه درخصوص محله خود توضیحاتی ارائه و مشکلات و مطالبات خود را با مدیران ارشد شهری مطرح کردند.

بعد از این جلسه  نهضت ملاقات مردمی مسجدمحور در مسجد جامع مبارک آباد در محله مبارک آباد منطقه چهار با حضور شهردار این منطقه و حجت الاسلام آقامیری برگزار شد.

انتهای پیام /