برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته وحدت
برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته وحدت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته وحدت، روز جهانی پیاده‌روی و روز جهانی سالمندان با حضور بیش از ۲ هزار نفر از شهروندان تبریزی خبر داد. میرمعصوم سهرابی در گفتگو با شهریار اظهار کرد: در راستای توسعه همگانی ورزش و ارتقای سلامت عمومی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته وحدت، روز جهانی پیاده‌روی و روز جهانی سالمندان با حضور بیش از ۲ هزار نفر از شهروندان تبریزی خبر داد.

میرمعصوم سهرابی در گفتگو با شهریار اظهار کرد: در راستای توسعه همگانی ورزش و ارتقای سلامت عمومی جامعه، همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور بیش از ۲ هزار نفر از شهروندان تبریز در محوطه تفرجگاه ائل‌گلی برگزار شد.

وی افزود: این همایش به مناسبت هفته وحدت، روز جهانی  پیاده‌روی و روز جهانی سالمندان و با مشارکت هیئت ورزش‌های همگانی استان و با مشارکت پرشور شهروندان برگزار شد.

سهرابی خاطرنشان کرد: مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در ۵۲ هفته سال، تمامی مناطق ملزم به برگزاری همایش‌های ورزشی هستند و علاوه بر آن شرکت باشگاه ورزشی شهرداری نیز برنامه‌هایی به صورت مستقل برگزار می‌کند.

وی یادآور شد:در پایان این همایش به نفرات برگزیده جوایز نفیسی همچون دوچرخه و لباس‌های ورزشی اهدا شد.