برگزاری جلسه مشترک قرارگاه مسکن منطقه ۲۱ با سازمان نوسازی شهر تهران
برگزاری جلسه مشترک قرارگاه مسکن منطقه ۲۱ با سازمان نوسازی شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منقطه ۲۱؛ جلسه مشترک قرارگاه مسکن منطقه ۲۱ با حضور” سید مهدی هدایت” مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، ” محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱، ” مهدیه فلاح” معاون سازمان نوسازی شهر تهران، معاون ومدیران شهرسازی منطقه ۲۱ برگزار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منقطه ۲۱؛ جلسه مشترک قرارگاه مسکن منطقه ۲۱ با حضور” سید مهدی هدایت” مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، ” محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱، ” مهدیه فلاح” معاون سازمان نوسازی شهر تهران، معاون ومدیران شهرسازی منطقه ۲۱ برگزار شد.

” محمدرضا پوریافر” با حضور در این جلسه بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه پیگیری پروژه های منطقه در برنامه قرارگاه مسکن بوده است. همچنین کارشناسان ما نسبت به بررسی پروژه ها بر اساس طراحی، تراکم و تامین سرانه ها و اثرگذاری اجتماعی و اقتصادی آن بر روی مسکن در تهران اقدام خواهند کرد.

پروژه های قرارگاه مسکن شهرداری منطقه، یکی از طرح های بزرگ شهرداری تهران است که هدف از اجرای آن، کمک به ساخت و تولید مسکن است.

لازم به ذکر است طی این جلسه که مقرر شده به صورت مستمر برگزار شود؛ مصوبات جلسه قبلی پیگیری و پیشرفت پروژه های منطقه بررسی و ارائه گزارش شود.

انتهای پیام/