ضرورت توجه توأمان به ابعاد همگانی و قهرمانی ورزش در محلات
ضرورت توجه توأمان به ابعاد همگانی و قهرمانی ورزش در محلات

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان این بازدید و متعاقب آن نشست هم اندیشی که با حضور محمد جواد خسروی شهردار منطقه، حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از ورزشکاران نام آور در رقابت‌های مهم برون مرزی برگزار شد، عضو […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان این بازدید و متعاقب آن نشست هم اندیشی که با حضور محمد جواد خسروی شهردار منطقه، حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از ورزشکاران نام آور در رقابت‌های مهم برون مرزی برگزار شد، عضو شورای اسلامی شهر تهران بر تأمین و توزیع عادلانه سرانه های ورزشی برای رشد پایگاه های استعداد یابی نیز تأکید و تدابیری را برای متولیان امر اتخاذ کرد. 

بر پایه این گزارش ، محمد جواد خسروی شهردار منطقه نیز طی سخنانی به اهمیت مقوله تسری فرهنگ همگانی شدن ورزش در محلات پرداخت که لازمه آن برنامه ریزی دقیق برای جذب حداکثری است. 

وی در ادامه واگذاری مجموعه ورزشی شهیدان قربانی دستجردی در منطقه را به فدراسیون کشتی بعنوان دومین پایگاه قهرمانی استان را اقدامی ارزشمند برشمرد که بیانگر حمایت معنوی از سرمایه های انسانی و شناخت استعدادهای ناب این رشته ورزشی در جنوب کلانشهر تهران است. 

خسروی با اشاره به اینکه محلات این منطقه بستر مناسبی را برای رشد همه جانبه ابعاد قهرمانی وهمگانی ورزش را فراهم آورده اند ، یادآور شد : پیشتازی ورزشکاران منطقه در رویدادهای ملی و فراتر از آن، نشان از حرکت درست واصولی مدیریت شهری دراین بخش داشته که می بایست تقویت و تکمیل شود. 

همچنین حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در این بازدید و نشست گزارشی از نتایج دومین رویداد قهرمان شهر را به استماع حاضرین رسانید. 

این گزارش حاکی است؛ نخبگان و قهرمانان رشته های ورزشی منطقه نیز به بیان دغدغه ها و مطالبات خویش برای ادامه افتخار آفرینی های خویش پرداختند. 

گفتنی است؛ شمس احسان رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر نیز به اتفاق هیأت همراه خویش و مدیریت شهری از مجموعه های ورزشی بدر، خرم و الزهرا واقع در بوستان قائم دیدن و در جریان نحوه خدمات دهی آنها به شهروندان قرار گرفت.

انتهای پیام /