نهضت آسفالت منطقه ۲ پایتخت از مرز ۴۰ هزار تن عبور کرد
نهضت آسفالت منطقه ۲ پایتخت از مرز ۴۰ هزار تن عبور کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی نهضت آسفالت را یکی از مطالبه‌های شهروندان ارزیابی کرد و گفت: بهبود وضعیت آسفالت معابر به عنوان یکی از خواسته های شهروندان، موجب شد تا مدیریت شهری با عزم جدی نهضت آسفالت معابر را اجرا کند. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی نهضت آسفالت را یکی از مطالبه‌های شهروندان ارزیابی کرد و گفت: بهبود وضعیت آسفالت معابر به عنوان یکی از خواسته های شهروندان، موجب شد تا مدیریت شهری با عزم جدی نهضت آسفالت معابر را اجرا کند.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به هدف‌گذاری آسفالت ۴۰۰ هزار متر طول از معابر اصلی و فرعی در سال جاری، افزود: با استقرار اکیپ های مکانیزه و دستی ،عملیات روکش و بهسازی آسفالت معابر اجرا می شود و این طرح قبل ازبرودت هوا تکمیل می شود.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر معابر اصلی همچون ایوانک غربی، چوب تراش، گل افشان شمالی، اطاعتی جنوبی، جانبازان، نسترن و کوهیار  با توزیع بیش از ۴۰ هزار تن بهسازی شد،ادامه داد: همزمان با عملیات بهسازی معابر شهری، عملیات مرمت آسفالت معابر بزرگراهی منطقه با همکاری سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در حال انجام است.

شهردار منطقه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درخصوص جلوگیری از تخریب زودرس آسفالت معابر توضیح داد: به دلیل موقعیت کوهستانی منطقه، با روش‌های فصلی به هنگام پخش آسفالت شیب عرضی و طولی معابر در نظر گرفته شد تا آسفالت معابر دچار تخریب زودرس نشود.

انتهای پیام/