خیابان بسیج در منطقه ۱۵ اصفهان ساماندهی می‌شود
خیابان بسیج در منطقه ۱۵ اصفهان ساماندهی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می‌کند و تأثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت یک‌دست و مناسب معابر است و از مهم‌ترین اقدامات و وعده‌های شهرداری، موضوع آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری است. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می‌کند و تأثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت یک‌دست و مناسب معابر است و از مهم‌ترین اقدامات و وعده‌های شهرداری، موضوع آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری است.

وی افزود: شناخت دقیق انواع خرابی و اندیشیدن تدابیر لازم برای تعمیر و نگهداری معابر شهری و رفع خرابی‌های به‌وجود آمده برای جلوگیری از گسترش خرابی و تسهیل در عبور و مرورِ روان، یک ارزش محسوب می‌شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: خیابان بسیج بیش از یک کیلومتر طول و عرض ۱۲ متری دارد که از شمال به تقاطع غیرهمسطح سردار سلیمانی و از سمت جنوب به خیابان جی شرقی منتهی می‌شود که وضعیت آن بسیار نامطلوب بود و به واسطه موقعیت ارتباطی این خیابان، ساماندهی آن امری ضروری و لازم به نظر می‌رسید.

خیابان بسیج در منطقه ۱۵ اصفهان ساماندهی می‌شود

نظری‌پور تصریح کرد: طبق برآورد اولیه این عملیات که شامل زیرسازی، اجرای روکش آسفالت، جدول‌گذاری و دیگر اقدامات مرتبط در این زمینه است، بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال هزینه دارد که از زمان آغاز تا پایان آن شش‌ماه زمان خواهد برد.

وی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان عزیز از آنان درخواست کرد که جهت به وجود نیامدن ترافیک و ازدحام، از مسیرهای جایگزین در طول مدت اجرای این پروژه استفاده کنند.