۲۱ هزار سرویس خاک و نخاله به مرکز حلقه دره منتقل شد
۲۱ هزار سرویس خاک و نخاله به مرکز حلقه دره منتقل شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدرضا خسروی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به گزارش عملکرد ۶ ماهه، اظهار کرد: عدم رعایت شهروندان و وجود نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر موجب شده است تا فضای بصری مناطق مختلف شهری با چالش مواجه شود. وی با بیان اینکه از سازندگان ساختمان خواهشمندیم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدرضا خسروی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به گزارش عملکرد ۶ ماهه، اظهار کرد: عدم رعایت شهروندان و وجود نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر موجب شده است تا فضای بصری مناطق مختلف شهری با چالش مواجه شود.

وی با بیان اینکه از سازندگان ساختمان خواهشمندیم در راستای انتقال نخاله‌های ساختمانی همکاری لازم را داشته باشند، اضافه کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده تخلف، آن را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در ادامه به وضعیت حلقه دره و انباشت نخاله‌های ساختمانی اشاره کرد و افزود: حدود ۲۱هزار سرویس خاک و نخاله به مرکز حلقه دره منتفل شده است.

خسروی بیان داشت: با راه‌اندازی سامانه نرم‌افزاری جامع هیکو، تمامی عملیات‌های خاکبرداری پروژه‌های عمرانی و ساختمانی تحت نظارت مستقیم سازمان و با اختصاص کدهای چهار رقمی شروع به ثبت کامل سرویس‌های خاک‌برداری در نرم‌افزار شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲